خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: نبض بازار

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: نبض بازار

جستجو و گشتن به دنبال قیمت کالاها و محصولاتی که قصد داریم بخریم همیشه یکی از سخت‌ترین مراحل کار است! اما با اپلیکیشن نبض بازار می‌توانید قیمت روز گوشی موبایل، تبلت، ارز، طلا، خودرو و... را روی گوشی‌تان داشته باشید.
۱۳۹۴/۷/۱

پیش از این رسم بر این بود که برای خرید یک وسیله بارها به مغازه‌های مختلف سر می‌‌زدیم تا از قیمت اجناس و کالاها مطلع شویم و درنهایت وسیله موردنظرمان را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنیم. اگرچه با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی کار جستجو برایمان راحت‌تر شده است، باز هم مجبوریم قیمت‌ها را جداگانه از سایت‌های مختلف دربیاوریم و با هم مقایسه کنیم.


image

 

اپلیکیشن نبض بازار کار را از آنچه هست راحت‌تر می‌کند. این اپلیکیشن آخرین قیمت‌ کالاهای موجود در بازار را به‌صورت لحظه‌ای و یک‌جا به گوشی شما می‌آورد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به‌سرعت از قیمت محصولات موردنظرتان مطلع شوید و البته در موردشان اطلاعات بیشتری به دست آورید.
با اپلیکیشن نبض بازار می‌توانید قیمت کالاهایی مثل موبایل، تبلت، خودرو، لوازم خانگی، لپ‌تاپ، دوربین، ساعت، ارز، طلا و سکه، لوازم صوتی و تصویری و اداری را، که در فروشگاه‌های معتبر اینترنتی موجودند و به فروش می‌رسند، در دستان خود داشته باشید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

image


پس از نصب و ورود به نبض بازار با محصولات و دسته‌های پرطرفدار مثل گوشی تلفن همراه، ارز، طلا و سکه و خودرو روبرو می‌شوید که به شما اجازه دسترسی سریع به قیمت محصولات را می‌دهد. برای دیدن تمام دسته‌ها می‌توانید از دکمه «دسته‌بندی‌ها» استفاده کنید.

 

image

 

با ورود به هر دسته، فهرست آخرین قیمت محصولات را به‌همراه تاریخ به‌روزرسانی قیمت مشاهده می‌کنید. اما برای اینکه بتوانید محصول موردنظرتان را از میان صدها محصول موجود بهتر و راحت‌تر پیدا کنید، زیرمجموعه‌هایی براساس نام برند و نوع محصول و همچنین امکان مرتب‌سازی براساس قیمت و زمان نیز برایتان فراهم شده است.

 

image

 

با انتخاب هر محصول به صفحه اختصاصی آن وارد می‌شوید که در آن قیمت فروشگاه‌های مختلف، مشخصات کالا، تصاویر و نظر کاربران قابل مشاهده است. علاوه بر این، به نسخه جدید نبض بازار امکان دیدن تاریخچه و نمودار تغییرات قیمت هر محصول اضافه شده است که مطمئنا در زمان خرید کمک بزرگی به شما می‌کند.

 

image

 

با ثبت‌نام کردن در برنامه، علاوه بر قابلیت افزودن محصولات به لیست علاقه‌مندی‌های خود، که دسترسی سریع‌تر را در آینده برایتان فراهم می‌کند، اجازه نظر گذاشتن و امتیاز دادن به محصولات نیز به شما داده می‌شود.

 

image


یکی ازامکانات خوب نبض بازار اشتراک‌گذاری قیمت‌هاست. در کنار کارت هر محصول منوی سه‌نقطه‌ای وجود دارد که با لمس آن گزینه اشتراک‌گذاری (از طریق اپ‌ها) و ارسال با پیامک کوتاه و ایمیل دیده می‌شود.
بخش تنظیمات نبض بازار گزینه‌های زیادی ندارد و تنها به فعال و غیرفعال کردن دریافت نوتیفیکیشن و خالی کردن اطلاعات ذخیره‌شده محدود می‌شود.

کم بودن حجم نبض بازار یکی از مزیت‌های این اپلیکیشن است که سبب می‌‌شود به‌راحتی روی دستگاه کاربران نصب و اجرا شود. همچنین طراحی به سبک متریال دیزاین، تعدد دسته‌بندی‌ها و قابلیت جستجو و فیلترگذاری به کاربر در پیدا کردن آنچه می‌خواهد یاری بیشتری می‌رساند. شایان ذکر است حتی در صورت متصل نبودن به اینترنت هم می‌توانید قیمت محصولات را به صورت آفلاین در نبض بازار مشاهده کنید.


دانلود اپلیکیشن نبض بازار از بازار
دانلود اپلیکیشن نبض بازار از گوگل پلی

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)