خانهاخبار
سیانوژن از گوشی‌های میان‌رده بیشتری پشتیبانی می‌کند

سیانوژن از گوشی‌های میان‌رده بیشتری پشتیبانی می‌کند

اگر از دارندگان یکی از گوشی‌های میان‌رده اندرویدی هستید و دوست دارید، به‌جای سیستم عامل پیش‌فرض، از کاستوم رام سیانوژن روی گوشی‌تان استفاده کنید، خوشحال باشید! چون این شرکت قصد دارد در نسخه بعدی سیانوژن‌مد از گوشی‌های میان‌رده بیشتری پشتیبانی کند.
۱۳۹۴/۷/۱

سیانوژن امروز در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد از گوشی‌های میان‌رده بیشتری پشتیبانی خواهد کرد تا عده‌ بیشتری از دارندگان گوشی‌های موتورولا، هوآوی، شیائومی، اوپو و... بتوانند از کاستوم رام فوق‌العاده این شرکت بهره ببرند.
به‌گفته سیانوژن، به‌لطف همکاری خوبی که بین این شرکت و شرکت هوآوی صورت گرفته‌، قرار است از محصولاتی مثل Honor 4  و 4X ،Ascend Mate 2 و Snapto در نسخه بعدی سیانوژن 12 رسما پشتیبانی شود. همچنین پشتیبانی از نسل دوم Moto E و نسل سوم Moto G موتورولا نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

 

image


سیانوژن دو شرکت چینی Oppo و Xiaomi را هم از یاد نبرده است و قول داده به‌زودی نسخه رسمی کاستوم رام سیانوژن برای مدل‌های Mi3w و Mi 4 و همچنین R7 ،R7 Plus و R5 منتشر شود. به‌جز اینها، HTC One M8 Dual و چند مدل از پرچم‌داران سامسونگ و ال‌جی هم، که مخصوص کشورهای چین و کره و ژاپن‌اند، می‌توانند نسخه 12 سیانوژن‌مد را نصب کنند.
سیانوژن یا CyanogenMOD یک کاستوم رام (اندروید شخصی‌سازی‌شده) است که شرکتی به همین نام توسعه‌اش می‌دهد. هم‌اکنون در این کاستوم رام از مدل‌های مختلف گوشی‌های اندرویدی پشتیبانی می‌شود، ولی این شرکت سعی می‌کند با افزایش این تعداد به کاربران بیشتری امکان تجربه سیانوژن را بدهد. اگر می‌خواهید بدانید که آیا گوشی شما هم در لیست پشتیبانی این شرکت قرار دارد یا خیر، به بخش ویکی سایت سیانوژن سر بزنید.

منبع: Phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امیرمهدی کرمی

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
سلام.سایتش خرابه.ایا برای desire 616 dual simاین رام وجود داره .اگه نه لطفا یه کاستوم رام خوب برای این گوشی معرفی کنید

مهدی نجفی پور

۱۳۹۴/۷/۳
کسی میدونه cyanogenmod 12 برای lg optimus 4x hd کی میاد؟

reza.mllt

۱۳۹۴/۷/۲
ای کاش عکسهایی از رابط کاربریش میذاشتین