خانهاخبار
آیا اپل‌بازها باید با جک‌های 3.5 میلی‌متری خداحافظی کنند؟

آیا اپل‌بازها باید با جک‌های 3.5 میلی‌متری خداحافظی کنند؟

آیفون‌های جدید با تاچ سه‌بعدی معرفی شدند، قابلیتی که سبب شد، ضخامت آیفون مقدار ناچیزی زیاد شود. اما ...
۱۳۹۴/۷/۱

اپل همواره به تولید گوشی‌های باریک علاقه‌مند است. در واقع می‌توان این ویژگی را امضای اپل دانست. اما این‌بار اتفاق دیگری افتاد و آیفون‌های جدید 0.02 میلی‌متر ضخیم‌تر از آیفون‌های 6 و 6پلاس بودند. برای طرفداران اپل و حتی طرفداران سایر برندها، اینکه ضخامت آیفون 6اس 0.02 میلی‌متر بیشتر از آیفون 6 است، اهمیت چندانی ندارد. اما به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها برداشتی دیگری از این مسئله دارند و به آن به‌عنوان یک قدم به عقب نگاه می‌کنند و درصدد پیداکردن راهی برای حل مشکل هستند.

 

image

 

این کمپانی پتنتی برای تغییر جک هدفون‌ها طراحی کرده است. این طرح به اپل کمک می‌کند پورت ایرفون‌ها را اندکی کوچک کند. این موضوع سبب می‌شود هزینه تاچ سه‌بعدی جبران و آیفون‌ها بازهم باریک‌تر شود. اما اگر این پتنت به واقعیت بدل شود، کاربران به هیچ‌وجه از این موضوع استقبال نمی‌کنند. هیچ‌کس دوست ندارد هدفون‌های 3.5 میلی‌متری را با هدفون دیگری عوض کند. هدفونی که با تمام سیستم‌ها سازگار است. البته اپل بازها احتمالا به سمت آداپتورهای جک هدفون می‌روند!

 

image
image

 

پورتی D شکلی که در عکس مشاهده می‌کنید، پتانسیل اضافه شدن به امضای اپل را دارد. شاید در آینده این پورت را در کنار پورت لایتنینگ و دکمه هوم ببینیم و البته، آیفونی باریک‌تر. آیفونی باریک اما نه خیلی باریک مثل Vivo X5 MAX. 

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)