خانهاخبار
فلو، بهترین اپلیکیشن کلاینت اینستاگرام، برای آیفون عرضه شد

فلو، بهترین اپلیکیشن کلاینت اینستاگرام، برای آیفون عرضه شد

فلو (Flow) بهترین اپلیکیشن مکمل اینستاگرام است که نزدیک به دو سال از عرضه‌اش برای آیپد می‌گذرد و حالا برای آیفون نیز عرضه شده.
۱۳۹۴/۶/۳۱

اگر از آن دسته افرادید که به اپلیکیشن‌های غیررسمی مثل توییت‌بات برای توییتر علاقه دارند یا به تغییری در شیوه استفاده از اینستاگرام نیاز دارند، ممکن است به این اپلیکیشن علاقه‌مند شوید. البته این نکته را در نظر بگیرید که در حال حاضر این اپلیکیشن نمی‌تواند وظایفی نظیر ارسال عکس به اینستاگرام انجام دهد، هرچند شاید در آینده این امکان فراهم شود. فلو در حال حاضر تمام تمرکز خود را به تغییر نحوه دیدن و پسندیدن شما معطوف کرده است.

 

image

 

شاید ناتوانی در ارسال عکس فلو را کمی ضعیف جلوه دهد، اما فلو قول می‌دهد راه بهتر و دوست‌داشتنی‌تری برای گشتن در عکس‌ها به شما ارائه دهد.

در فلو تبلیغات اینستاگرام را نمی‌بینید.

نسخه آیپد فلو بهینه شده و متناسب با آیفون طراحی شده است. برای کسانی که با محیط فلو آشنایی دارند، پیدا کردن مسیر دشوار نیست و به‌راحتی می‌توانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند! اما برای کسانی که به‌تازگی با این اپلیکیشن آشنا شده‌اند، خو گرفتن با آن اندکی زمان می‌برد و شاید به راهنمایی نیز نیاز داشته باشند.

اگر قبلا از فلو استفاده نکرده‌اید، باید این نکته را متذکر شویم که این اپلیکیشن ممکن است اعتیادآور باشد!

فلو از هرجهت چشم‌‌نوازتر از اینستاگرام است: ساختار، رابط، طراحی، و اگر بخواهیم ادامه دهیم، لیست بلندبالایی تشکیل می‌شود. به‌عنوان مثال، فلو قابلیت نمایش تامنیل (نسخه کوچک عکس موسوم به بندانگشتی) دارد و با کمک آن می‌توانید در اقیانوسی از عکس سیر کنید و به گشت‌وگذار بپردازید.
اینستاگرام عکس‌هایی را که پسند کرده‌اید نمایش می‌دهد، می‌توانید به پروفایل خود و دیگران سر بزنید، جستجو کنید و عکس‌های محبوب را ببینید و شاید ده‌ها کار دیگر انجام دهید.

نگران نباشید!

فلو تمام این قابلیت‌ها را شامل می‌شود و حتی گزینه‌ای برای نشانه‌گذاری (Bookmark) پیش رویتان قرار می‌دهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که گاهی از دکمه لایک اینستاگرام برای نشانه‌گذاری مطالب استفاده می‌کنند، بهتر است فرصتی به فلو بدهید و قابلیت بوک‌مارک آن را بسنجید.
دلیل محبوبیت فلو بهینه‌سازی اینستاگرام برای آیپد بود؛ کاری که کمپانی فیس‌بوک هنوز انجامش نداده است. اما برای آیفون قضیه فرق می‌کند و فلو مجبور است خلاقیت به خرج دهد، چون اینجا، برخلاف آیپد، با صفحه نمایش بزرگ روبرو نیست و اینستاگرام قدرت بسیار دارد.
مارک مک‌درموت، یکی از سرمایه‌گذاران Codegent (استودیویی که فلو در آن متولد شده)، می‌گوید: «هنوز برنامه‌ای برای عرضه نسخه اندروید فلو نداریم، با اینکه خیلی‌ها درخواست کرده‌اند.» و در ادامه می‌افزاید: «امیدواریم فلو در آیفون نیز موفق باشد و بازخورد مثبتی داشته باشیم.»

لینک دانلود Flow از اپ استور

منبع: Tech Crunch

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)