خانهاخبار
کدام‌یک به‌روزرسانی بهتری است: iPhone 6s یا Galaxy S6 Edge Plus؟

کدام‌یک به‌روزرسانی بهتری است: iPhone 6s یا Galaxy S6 Edge Plus؟

با معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ و اپل در هفته‌های گذشته، کاربران در شبکه‌های اجتماعی به بحث و تبادل نظر در مورد این محصولات می‌پردازند. شاید مهم‌ترین نکته در این مباحث این است که کدام دستگاه به‌روزرسانی بهتری است. شما هم در نظرسنجی جی‌اس‌ام شرکت کنید!
۱۳۹۴/۶/۲۸

سامسونگ با اج دوست‌داشتنی‌اش وارد بازار رقابتی می‌شود و در آن‌سو اپل به‌روزرسانی s را برای رقابت با همتای کره‌ای وارد بازار رقابت می‌کند. گلکسی اس6 اج پلاس، برخلاف نام طویلش، سعی کرده با طراحی مختصر و مفیدش یک کهکشان در دسترس باشد. آیفون نیز تمام تلاش خود را کرده تا باز هم سری s بسیار قدرتمند باشد و بیشتر شبیه محصولی جدید باشد تا به‌روزرسانی.

 

image

 

علاوه بر تغییراتی که در عکس‌ها نمایان است، این دستگاه‌ها تغییرات دیگری هم به خود دیده‌اند که در قاب تصویر نمی‌گنجد و بهتر است آنها را در قالب متن توضیح دهیم.


آیفون 6اس اپل تاچ سه‌بعدی دارد. برای آشنایی بیشتر با این ویژکی می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید.
گلکسی اس6 اج پلاس، برخلاف اس6 اج، دو لبه است. (در اس6 اج فقط اج سمت راست قابل استفاده بود.)
آیفون 6اس و قابلیت لایو فوتوز احتمالا تغییری در صنعت عکاسی ایجاد می‌کند.
گلکسی اس6 اج پلاس دو منو در اج‌های خود دارد که دسترسی سریع‌تر را به ارمغان می‌آورد.


حال با توجه به این ویژگی‌ها به نظر شما کدام‌یک به‌روزرسانی بهتری است؟ در نظرسنجی ما شرکت کنید و به گوشی موردنظرتان رای دهید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

M

۱۳۹۴/۸/۲۸
GSM chera jok migi,asan ba s6 edge kar kardi?ki gofte faghat labe samte rast kar mikone?vase kasaii k chap dast hastan mitunan labe chap ro faal konan k rahattar bashe vasashun,,,,dorostesh konid

پارسا

۱۳۹۴/۶/۲۹
عزیزم،چند سالته اومدی اینجا اینجوری نظر می دی؟ یه کمپانی رو به بچه ها تشبیه می کنی؟ این همه محصول و مدیریت و کار همه بچه بازین؟ و شما مثلا تحلیل کردی؟ خجالت بکش.

پارسا

۱۳۹۴/۶/۲۹
اس 6 اج پلاس قراره جایگزینه نوت 5 تو اروپا باشه برای همین همراه با نوت 5 معرفیش کردن.سامسونگ داره سعی می کنه کلک خانواده نوت رو بکنه.من فقط منتظرم ببینم سر این حرکت چقدر ضرر می دن.

amir.nasri

۱۳۹۴/۶/۲۹
آیفون واقعا پیشرفت خوبی داشته ولی خودشو بکشه هم به اج پلاس نمیرسه...

شهرام

۱۳۹۴/۶/۲۹
دوستان اینقدر تعصب بیجا یر روی یرند خاصی نداشته باشید تکنولوژی در صنعت اسمارت فون به قدری پیشرفت کرده که تقریبا با یک تغییران جزئی تمامی سل فونها مثل هم عمل میکنن و انتظارات کاربران را براورده میکنن واقعیتو بگم که بنده هم آیفون دارم هم سامسونگ وهم سونی همه تقریبا مثل هم عمل میکنن شما فقط پول برند خاص را میپردازید و طبیعتا اسپانسر برند خاص نیز تبلیغ میکند در کشور ما بیشتر به نوع مارک گوشی توجه میشود که عاقلانه نیست هرسال گوشیهای جدیدی وارد بازار میشه که هیچکدام کامل نیستند ونقطه ضعفهایی دارند واین طرفند کارخانه سازنده هستش که کاربران را وادار به خرید کنه بنابراین اگر گوشی شما انتظارات شما را براورده میکنه نیازی به خرید مجدد و تعویض گوشی با نوع خاصی ازمارک یا برند نیست . سرمایه خودتان را بیخود وبی جهت برباد ندهید.