خانهاخبار
تاریخ رونمایی از نکسوس‌های جدید گوگل تایید شد

تاریخ رونمایی از نکسوس‌های جدید گوگل تایید شد

در چند هفته گذشته شایعات درباره تاریخ رونمایی از نکسوس‌های جدید گوگل به تاریخ 7 مهر اشاره کرده بودند. اکنون گوگل هم با فرستادن دعوت‌نامه این مراسم تاریخ برگزاری آن را رسما تایید کرده است.
۱۳۹۴/۶/۲۸

به نظر می‌رسد گوگل امسال قصد دارد دوباره گوشی‌های نکسوس خود را در مراسمی باشکوه معرفی کند. این شرکت به‌تازگی برای عده‌ای از خبرنگاران دعوت‌نامه شرکت در مراسمی را فرستاده است که قصد دارد در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) برگزار کند.
پیش‌بینی می‌شود گوگل در این مراسم، علاوه بر دو گوشی نکسوس 5X و نکسوس 6P، از نسخه نهایی اندروید 6 و همچنین نسل دوم کروم‌کست خود رونمایی کند که بازطراحی شده است.

 

image

 

اکنون مدت‌هاست خبرهایی در مورد نکسوس‌های جدید گوگل می‌شنویم که دو شرکت LG و هوآوی در حال کار روی آنها هستند. نکسوس LG، که به Nexus 5X شهرت یافته، قرار است دستگاهی 5.2 اینچی با پردازنده اسنپدراگون 808، 2 گیگابایت رم و دوربین 12 مگاپیکسلی باشد. از سوی دیگر، Nexus 6P هوآوی فبلتی 5.7 اینچی با پردازنده اسنپدراگون 810 و 3 گیگابایت رم است که بدنه تمام‌فلزی دارد.
تنها 10 روز دیگر باقی مانده تا بفهمیم گوگل واقعا چه برنامه‌ای دارد و سیستم عامل و گوشی‌های جدید این شرکت چه تحولی در دنیای اندروید ایجاد می‌کنند.

منبع: Mashable

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)