خانهاخبار
نظرسنجی هفته: اندروید مارشمالو یا آی او اس 9؟

نظرسنجی هفته: اندروید مارشمالو یا آی او اس 9؟

هم‌اکنون نسخه نهایی آی‌اواس 9 عرضه شده و نسخه نهایی اندروید مارشمالو نیز به‌زودی از راه می‌رسد. به نظر شما کدام‌یک از این دو سیستم عامل با تغییرات بیشتری نسبت به نسخه قبل خود همراه است؟
۱۳۹۴/۶/۲۷

نظرسنجی این هفته جی‌اس‌ام در مورد دو سیستم عامل قدرتمند دنیای موبایل است. همان‌طور که در جریان قرار گرفتید، روز چهارشنبه ۲۵ شهریور نسخه نهایی آی‌او‌اس ۹ عرضه شد. هنگام معرفی این نسخه آی‌او‌اس و همچنین پس از عرضه آن خیلی‌ها این انتقاد را کردند که چرا به‌روزرسانی آی‌او‌اس از نسخه ۸ به ۹ با تغییرات محسوس و هیجان‌انگیزی همراه نیست.

 

image

اما در طرف دیگر به‌زودی شاهد عرضه نسخه نهایی اندروید مارشمالو گوگل نیز خواهیم بود. با توجه به اینکه تمام تغییرات نسخه جدید اندروید تاکنون مشخص شده، عده زیادی انتقادی مشابه آی‌او‌اس ۹ را نسبت به اندروید مارشمالو دارند. برخی تحلیلگران بر این باورند که اندروید مارشمالو نسبت به اندروید لالیپاپ قابلیت‌های چشمگیری به کاربر عرضه نمی‌کند و چه‌بسا بهتر بود این نسخه، اندروید ۵.۲ نام می‌گرفت و نه اندروید ۶.

حال نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کدام‌یک از این سیستم عامل‌ها توانسته قابلیت‌های مفیدتر و بیشتری نسبت به نسخه قبل خود ارائه کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

فرنام

۱۳۹۴/۱۱/۳
بله چرا نشه همه گوشی های اندروید رو میشه با کاستوم رام ها اپدیت کرد
در ضمن گوشی های نکسوس و گوشی های گوگل پلی ادیشن که واسه هر سال که بودن مثل نکسوس 4 محصول 2011 به اندروید 6 اپدیت میشه.

فرنام

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
سنگینی اندروید برای امکانات زیاده که با افزایش قدرت سخت افزار به خوبی از پسشون بر میان.در ضمن به غیر از گوشیهای نکسوس یک سری گوشی اندروید خالص google play edition هم وجود داره که رابطه کاربری سبکتر و خیلی روان دارن.
شما میتونید برای اطمینان از خوب بودن اندروید تست های سرعت مثلا نکسوس 5 رو با iphone 6 ببینید بعد خودتون متوجه میشید که حتی توی سرعت اجرا اپلیکیشن هم خیلی گوشیهای رده بالای اندروید میتونن به خوبی از پس ایفون برایند.
من که منتظر کوالکام اسناپدراگون 820 هستم فکر میکنم خیلی حرفهای بیشتر اندرویدیها دارن برای گفتن!

فرنام

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
دوست عزیز بله میشه مثلا گوشی های نکسوس
تازه اگه گوشی اندروید زمان پشتیبانی ازش گذشته باشه بازم با رام های زیادی میشه اینکارو انجام داد.این یکی از مزایای استفاده از اندرویدِ.

Salar Montazeri

۱۳۹۴/۸/۶
بله آقای محترم ! نکسوس های گوگل :)

عرفان

۱۳۹۴/۸/۲
آره تو خوبي ، تو super iphone داري واسه همين لگ نداره گوشيت ! الان ٩.١ اومده هنوز لگ داره !!!!