خانهاخبار
آیپد مینی 4 نیز 2 گیگابایت رم دارد

آیپد مینی 4 نیز 2 گیگابایت رم دارد

هفته پیش اپل در کنار معرفی آیفون‌های جدید از نسل چهارم آیپد مینی خود نیز پرده برداشت. این نمونه از تبلت‌های 8 اینچی، علاوه بر اینکه نسبت به نسل قبل سریع‌تر شده‌اند و دوربین باکیفیت‌تری دارند، از مقدار حافظه رم بیشتری بهره می‌برند.
۱۳۹۴/۶/۲۵

اپل معمولا در مورد مشخصات سخت‌افزاری محصولات خود اطلاعات چندانی منتشر نمی‌کند. تمام آنچه ما از جزئیات سخت‌افزاری دستگاه‌هایی مثل آیفون و آیپد می‌دانیم به بنچمارک‌ها و چیزهایی بستگی دارد که از دل دستگاه بیرون می‌آید، مثل مقدار حافظه رم دستگاه.

در کنفرانس 18 شهریور اپل، به‌جز آیفون‌های جدید، آیپد‌ پرو و اپل تی‌وی، محصول دیگری نیز منتشر شد که تقریبا می‌‌شود گفت اپل، به‌جز قیمت، هیچ اشاره‌ای به آن نکرد. iPad mini 4 دستگاهی است که نامش را تنها در یک اسلایدشو مشاهده کردیم و در مورد جزیئات سخت‌افزاری‌اش چیزی نشنیدیم.

image

 

اکنون نتایج بنچمارک Geekbench این تبلت کوچک به بیرون درز کرده که مشخص می‌کند iPad mini 4 از 2 گیگابایت حافظه رم و پردازنده A8 اپل استفاده می‌کند که فرکانس آن اندکی با فرکانس پردازنده آیفون 6 متفاوت است: 1.5 گیگاهرتز در مقابل 1.4 گیگاهرتز.

با مشاهده نتایج این تست، متوجه می‌شویم عملکرد کلی نسل چهارم آیپد مینی اندکی بهتر از آیفون 6 است، ولی در بخش حافظه، این تبلت جدید امتیاز کمتری به دست آورده است. باید منتظر ماند و دید iPad mini 4 در دنیای واقعی چه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amir1975

۱۳۹۴/۶/۲۶
یادمون باشه تا حالا ایفون با 512 مگ رم هم شیر ژیان بود و اندروید محکوم بود!!
چقدر اعتراف، اونهم در عمل (به شکل غلط کردم!) لذت بخشه!!
خخخ