خانهاخبار
کیس‌های آیفون ۶ و ۶اس با یکدیگر سازگاری دارند

کیس‌های آیفون ۶ و ۶اس با یکدیگر سازگاری دارند

یکی از نگرانی‌های کاربران آیفون ۶ که قصد داشتند گوشی‌شان را به آیفون ۶اس به‌روز کنند سازگاری قاب‌های محافظ آیفون ۶ با آیفون جدید بود. اگر شما هم از آن دسته کاربرانید، باید بگوییم از این بابت مشکلی وجود ندارد و بیشتر قاب‌های دو نسل ۶ و ۶اس با هر دو گوشی سازگاری دارند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۴/۶/۲۴

اگر شما هم کاربر آیفون ۶ و ۶ پلاس هستید و قصد دارید آیفون‌های جدید اپل را بخرید، احتمالا تعدادی قاب و کیس از گوشی قبلی‌تان روی دستتان مانده! خبر خوب این است که اکثر قاب‌های آیفون ۶ و ۶ پلاس برای آیفون‌های ۶اس و ۶اس پلاس قابل استفاده‌اند. این خبر را اپل رسما تایید کرده، البته درباره قاب‌های رسمی اپل برای آیفون. پس می‌توانید با خیالی آسوده قاب‌های محافظ آیفون ۶ کنونی خود را برای آیفون ۶اس آینده‌تان هم نگه دارید. آن‌طور که در بخش لوازم جانبی سایت اپل ذکر شده، آیفون ۶اس و آیفون ۶ ابعادی برابر دارند و لوازم جانبی این دو نسل آیفون نیز با یکدیگر سازگاری کامل دارند. البته آیفون ۶اس به‌طور کلی هم سنگین‌تر شده و هم در طول و عرض و ضخامت مقدار بسیار کمی از آیفون ۶ بزرگ‌تر! ولی در حالت کلی تغییرات آن‌قدر کوچک‌اند که قابل لمس نیست و لوازم جانبی این دو نسل از آیفون با یکدیگر سازگارند.

 

image

 

در سایت اپل و زیر قاب چرمی iPhone 6s نوشته شده: «این قاب روی آیفون ۶اس و ۶ به‌شکل فیت و چسبیده قرار می‌گیرد و حتی زمانی که قاب روی آیفون‌ها قرار دارد، باز هم نازکی آنها به‌خوبی حس می‌شود.» این جمله نه‌تنها سازگاری نسل جدید آیفون را با قاب‌های رسمی سال گذشته اپل تایید می‌کند، بلکه برای کاربران آیفون ۶ هم خبر خوبی است که می‌توانند از قاب‌های چرمی جدیدی استفاده کنند که همراه با ۶اس معرفی شده‌اند.

علاوه بر این، کیس‌ساز معروف دنیای موبایل، یعنی Spigen، هم تایید کرده که قاب‌های مخصوص آیفون ۶ این شرکت برای مدل آیفون ۶اس هم قابل استفاده است و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

در کنار این خبر خوب برای دارندگان آیفون ۶، باید بگوییم اگر قصد دارید قاب محافظ جدیدی برای گوشی‌تان بخرید، حتما باز هم پیش از خرید سازگاری آن را با آیفونتان چک کنید، چراکه برخی قاب‌های نازک، که بعضا ضخامتی کمتر از یک میلی‌متر دارند، ممکن است با آیفون‌های ۶ و ۶اس سازگار نباشند و تنها یکی از آنها را پشتیبانی کنند.

منبع: iOSHacker

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

جواد

۱۳۹۴/۶/۳۰
بله پول قاب اپل كم نيست...مثل سامسونگ نيست ده تا قاب 500 تومن
از اپل چيزى نميدونيد اظهار نظر نفرماييد

ای خدااااااا.....

۱۳۹۴/۶/۲۴
من موندم کسی که خدا تومن میده اینا رو میگیره دیگه غمه کاور داره؟!
نه والا داره؟!

amir1975

۱۳۹۴/۶/۲۴
واقعا چه نگرانی بزرگی! مرسی جی اس ام خیالمو راحت کردی. دیگه نمیمیرم.