خانهاخبار
فبلت شیائومی Mi Note 2 با حسگر اثر انگشت و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی می‌آید

فبلت شیائومی Mi Note 2 با حسگر اثر انگشت و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی می‌آید

رندرهای جدیدی از فبلت Mi Note 2 لو رفته که اطلاعات بیشتری درباره این محصول در اختیار کاربران قرار داده است. احتمالا شیائومی عزمش را جزم کرده که دستگاهی باریک و قدرتمند به بازار عرضه کند؛ دستگاهی که هنوز زمان مشخصی برای به بازار آمدنش مشخص نشده است.
۱۳۹۴/۶/۲۴

به نظر می‌رسد کمپانی شیائومی نتوانسته به‌خوبی از اسرار مربوط به فبلت Mi Note 2 محافظت کند؛ دستگاهی که هنوز رسما معرفی نشده، اما رندرهای جدیدی از آن به رسانه‌ها درز پیدا کرده است. سایت Weibo یکی از شبکه‌های اجتماعی معروف چینی است و کاربری به نام KJuma در این سایت شهرت زیادی بابت لو دادن رندرها و مشخصات دستگاه‌های مختلف به دست آورده.

این کاربر در جدیدترین موردی که فاش کرده رندرهای تازه‌ای از فبلت Mi Note 2 را برای نمایش قرار داده که باعث جلب توجه مشتریان شیائومی نیز شده است. از بررسی این رندرها چنین برمی‌آید که محصول جدید چینی‌ها حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و از 2 دوربین در پشت قاب بهره می‌برد. همچنین یک دکمه فیزیکی Home نیز در این دستگاه هست که به نظر می‌رسد نقش حسگر اثر انگشت را دارد.

 

image

 

فبلت Mi Note 2‌ شباهت‌های بسیاری به مدل قبلی‌اش دارد، اما بررسی مشخصات لورفته از این محصول نشان می‌دهد که باید انتظار دستگاهی بسیار قدرتمندتر داشته باشیم. نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، پردازنده گرافیکی Adreno 530 و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بخشی از مشخصات فنی این فبلت است.

باتری Mi Note 2 از فناوری Quick Charge کوالکام برای شارژ سریع بهره می‌برد و دوربین جلویی و عقبی آن نیز به ترتیب 12 و 23 مگاپیکسل است. ۴ گیگابایت رم در کنار ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی کار ذخیره‌سازی اطلاعات را در این دستگاه انجام می‌دهد. همچنین احتمالا فبلت جدید شیائومی نسخه 5.1 اندروید را به‌طور پیش‌فرض دارد و رابط کاربری اختصاصی چینی‌ها به نام MIUI 7 نیز ظاهری متفاوت به آن خواهد بخشید.

با توجه به سابقه کمپانی مذکور در تولید محصولاتی با قیمت خوب و البته با توجه به مشخصات فنی چشمگیر این فبلت، به نظر می‌رسد این دستگاه انتخاب نخست عده بسیاری از کاربران اندرویدی بشود، هرچند نمی‌توان به‌طور تمام‌وکمال به شایعات و اخبار درزکرده به رسانه‌ها اعتماد کرد؛ حتی سابقه خوب Kjuma@ در فاش کردن مشخصات دستگاه‌ها هم برای این امر کافی نیست!

منبع: technobuffalo

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)