خانهاخبار
هوآوی Mate S اگر گم شود، صدایتان می‌کند!

هوآوی Mate S اگر گم شود، صدایتان می‌کند!

بی‌شک هوآوی میت اس یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال خواهد بود. اما این گوشی ویژگی جالبی دارد که ممکن است آن را نزد کاربران خواستنی‌تر کند: در صورت گم کردن میت اس در خانه، می‌توانید با صدا کردن گوشی پیدایش کنید!
۱۳۹۴/۶/۲۳

در نمایشگاه ایفا 2015 با پرچم‌دار جدید هوآوی به نام Mate S آشنا شدیم. این گوشی 5.5 اینچی، علاوه بر داشتن طراحی زیبا، سخت‌افزارهای فوق‌العاده و ویژگی فورس تاچ، از ویژگی جالب دیگری نیز برخوردار است.
حتما برای شما هم بارها پیش آمده که گوشی تلفنتان را جایی از خانه بگذارید و بعد نتوانید پیدایش کنید. معمولا در این مواقع با زنگ زدن به گوشی و دنبال کردن صدایش سعی می‌کنیم پیدایش کنیم، ولی اگر گوشی در حالت ویبره قرار داشته باشد، کار بسیار سخت می‌شود. هوآوی Mate S ویژگی جالبی دارد که می‌تواند در سریع‌تر پیدا شدن دستگاه به کاربر کمک کند.

 

image

 


تنها کافی است یک کلمه کلیدی صوتی را در دستگاه تنظیم کنید تا در مواقع نیاز با گفتن آن Mate S از طریق ایجاد نویز، پخش موسیقی و روشن کردن چراغ فلاش به شما کمک کند. مثلا اگر کلمه کلیدی Mate را انتخاب کنید و بگویید ?Hey Mate, Where are you گوشی شما شروع به لرزیدن، فلاش زدن و پخش موسیقی می‌کند و به شما پاسخ می‌دهد I’m here!
در ویدئوی زیر می‌توانید نحوه عملکرد این ویژگی را در گوشی P8 هوآوی مشاهده کنید که دقیقا مشابه چیزی است که در Mate S نیز رخ می‌دهد.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

aria

۱۳۹۴/۶/۲۴
یاد زمانی افتادم که دوره راهنمایی بودم و درس میخوندم جا سوییچی هایی اومده بود و بچه های هم سن و سال من و خود من عجیب علاقمند به داشتن اون جا سوییچی ها بودیم ..... اونها عملکردی دقیقا مشابه همین گوشی داشتن منتها با سوت زدن واکنش نشون میدادن ... و حالا تکنولوژی !!!!!! این برند ....

ناشناس

۱۳۹۴/۶/۲۳
قابلیت بسیار جالب و کارآمد هست