خانهاخبار
سیانوژن از ادغام کورتانا در سیستم عامل خود خبر داد

سیانوژن از ادغام کورتانا در سیستم عامل خود خبر داد

به نظر می‌رسد سیانوژن حالا دارد بچه ناخلفی برای اندروید می‌شود! این سیستم عامل، که خود بر مبنای اندروید ساخته شده، قصد دارد به‌زودی دستیار شخصی مایکروسافت، کورتانا، را جانشین گوگل ناو در سیستم عامل خود کند.
۱۳۹۴/۶/۲۱

مدیرعامل شرکت سیانوژن، سازنده کاستوم رام معروف اندروید، در مصاحبه با International Business Times اعلام کرد این شرکت قصد دارد در همکاری نزدیک با مایکروسافت دستیار شخصی کورتانا را با سیستم عامل سیانوژن (Cyanogen OS) ادغام کند. با این کار، کورتانا علاوه بر سیستم عامل‌های ویندوز، iOS و اندروید به طیف دیگری از گوشی‌های هوشمند نیز وارد می‌شود و می‌تواند به‌عنوان دستیار شخصی قدرتمند به کاربران بیشتری خدمت‌رسانی کند.

 

image


اگرچه مدیرعامل سیانوژن در مورد جزئیات این کار توضیح زیادی نداد، به روح انسانی و فهم بسیار خوب کورتانا اشاره کرد که توانسته است دستیار شخصی مایکروسافت را برتر از گوگل ناو و سیری کند. او گفت برای اینکه دستیار شخصی بتواند واقعا موفق شود، لازم است در فریمورک یک سیستم عامل ادغام گردد؛ کاری که سیانوژن در پی انجام دادن آن است.
سیستم عامل سیانوژن با آنچه به عنوان کاستوم رام سیانوژن می‌شناسیم اندکی فرق می‌کند. این سیستم عامل طی سال‌های گذشته با رشد بسیار خوبی روبرو بوده و توانسته است خود را به‌عنوان سیستم عامل پیش‌فرض در محصولات برندهایی مثل Wileyfox ،Micromax و OnePlus جا بیندازد.

منبع: Technobuffalo

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amir1975

۱۳۹۴/۶/۲۱
Another Victory for Android & Windows