خانهاخبار
معرفی اپل تی وی با بهبودهای انقلابی

معرفی اپل تی وی با بهبودهای انقلابی

اپل تی‌وی محصولی است که می‌خواهد دنیای تلویزیون‌ها را کاملا عوض کند. درواقع همان تحولی که با آیفون در دنیای گوشی‌های هوشمند رخ داد، در دنیای تلویزیون‌ها بر عهده این محصول گذاشته شده است.
۱۳۹۴/۶/۱۸

اپل تی‌وی محصولی است که قرار است آینده تلویزیون‌ها را تغییر دهد. نسل قبلی این محصول چندان موفق عمل نکرد، اما به نظر می‌رسد اپل برای نسل جدید این محصول و آینده آن تدابیری اندیشیده است. این نسل جدید امکانات جذابی وارد دنیای تلویزیون‌ها خواهد کرد. اپل تصمیم گرفته سیستم عامل را مدرن‌تر کند، رابط کاربری جدیدی برایش ارائه کند، برایش اپ استور ارائه کند و درنهایت امکان ساخت نرم‌افزار را برای توسعه‌دهندگان فراهم کند.

از این پس کاربران می‌توانند روی اپل تی‌وی ویدئو تماشا کنند، بازی کنند و موزیک گوش دهند. ریموت کنترل این محصول نیز تغییر کرده و اکنون ریموتی با کلیدهای بزرگ‌تر و صفحه لمسی شاهدیم. یکی از مهم‌ترین تغییرات این ریموت جدید وجود کلید Siri روی آن است. سیری ممکن است مفهومی جذاب برای کاربران تلویزیون باشد. مثلا شما به سیری می‌گویید یک فیلم اکشن به من نشان بده و او فهرستی نشانتان می‌دهد که در آن می‌توانید اسم فیلم‌های اکشن را مشاهده کنید و فیلم موردعلاقه‌تان را از میانشان انتخاب کنید. علاوه بر این امکان جستجو براساس نام کارگردان نیز وجود دارد. سیری می‌تواند به سوالات شما در مورد فیلم نیز پاسخ دهد؛ مثلا اگر از او بپرسید چه کسی در این فیلم بازی کرده، همه‌چیز را برایتان توضیح می‌دهد.

 

image

 

اگر بخواهید، حین تماشای ویدئو نیز می‌توانید از سیری سوال کنید، سیری فیلم را نگه می‌دارد و مثلا وضعیت آب‌وهوا را برایتان توضیح می‌دهد.

نام سیستم عاملی که برای اپل تی‌وی در نظر گرفته شده tvOS است. مدیران اپل اشاره کرده‌اند که به‌زودی امکان توسعه نرم‌افزار برای این سیستم عامل را می‌دهند. بازی قسمت مهمی از این محصول را تشکیل می‌دهد. اگر دوست دارید بازی‌های مختلف را با روشی متفاوت انجام دهید یا با دوستانتان بازی کنید، این محصول وسیله‌ای مناسب برای شماست.

امکان خرید از فروشگاه‌های مجازی در این محصول وجود دارد. اپل تی‌وی از نظر سخت‌افزاری نیز قوی است. پردازنده آن A8 و 64 بیتی است. درگاه‌های HDMI و Ethernet در پشت آن دیده می‌شوند. روی کنترل نیز می‌توانید بلوتوث نسخه 4، سنسور ژیروسکوپ و کلیدهای کنترل صدا را مشاهده کنید. این کنترل تا 3 ماه به شارژ نیاز پیدا نمی‌کند.


image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

900

۱۳۹۴/۶/۲۱
میشه کاربردهای اپل tv رو توی ایران بگین

ناشناس

۱۳۹۴/۶/۲۰
دوست عزیز به عنوان کسی که همه برندهای مطرح موبایل رو امتحان کرده خدمتت عرض کنم که در بحث دوربین گوشی ها هیچ کدوم به پای سونی و سامسونگ نمیرسن چرا که کسی که گوشی با برند دیگه ایی داره وقتی کیفیت عکس های گوشی های سونی و سامسونگ رو میبینه تفاوتش واسش کاملا محسوسه البته ناگفته نماند که 8 مگاپیکسل آیفون از خیلی از 12 مگاپیکسل های بازار هم بهتر عمل میکنه ولی در مقابل گوشی های پرچمدار سونی و سامسونگ کم میاره حالا باید دید اپل با دوربین 12 مگاپیکسلی جدید آیفون چه خواهد کرد.
به شخصه تنها مزیت آیفون به گوشی های دیگه رو سیستم عاملش میدونم ولی در بخش امکانات واقعا در مقابل گوشی های سامسونگ حرفی واسه گفتن نداره.
در مورد آخر متنت هم یه اصلاحی کنم، اسم اون بازیگر شُن کانری خونده میشه نه سین کانری
پاینده باشید...

محمدامین

۱۳۹۴/۶/۱۸
واقا اگر در ایران کاربرد درست داشته باشه تهیش میکنم

محمدجواد

۱۳۹۴/۶/۱۸
سلام
دوستان قبلا هم عرض کردم که قرار نیست به یکباره آیفون تبدیل به هلیکوپتر بشه
من خودم طرفدار پروپاقرص اپلم و آیفون 6 هم دارم
به ترتیب کنفرانس میرم
بندهای جدید اپل واچ زیبا بود
آیپد پرو زیاد در موردش نمیگم خیلی خوب بود اما واسه هر کسی مناسب نیست چون هم اندازش بزرگه و هم وزنش حدود 712 گرمه و زیاده به نظر من بیشتر به درد آموزش و ارچیتکتاتور ها و طراح ها میخوره چون قلم هم مختص آیپد پرو هست
اپل تی وی هم فقط میتونم بگم فوق العاده بود ولی حیف که اینترنت پر سرعت و نا محدود میخواد که در کشور عزیزمون ایران میسر نیست و به علاوه اینکه باید واسه همه فیلمها پول بدی که به لطف تحریم ها و قدو قامت دلار اصلا به صرفه نیست
آیفون جدید از لحاظ سخت افزار همچیش تغییر کرده و خیلی هم خوب شده اما به شخصه به دل من نچسبید
همین دوربین 8 مگاپیکسلیه آیفون 6 از تمام پرچمداران بهتره دیگه نیازی به 12 نبود
این فورس تاچ هم درسته چیز جدیدی هست ولی در این حال کار جدیدی انجام نمیده و همون کاری رو میکنه که آیفون 6 میکنه به عنوان مثال در 6S بر روی دوربین فشار بدی گزینه سلفی وجود داره خب چه کاریه همونو از تو دوربین انتخاب میکنی
آیفون 6S خیلی خوبه اما به نظر من اگه کسی 6 داره نباید 6S بگیره و برای کسی خرید خوبیه که 6 نداره
من خودم تا زمانی که قیمتش به ثبات برسه حدود 2800 تا 3 تومن اگه پول اضافه بر سازمان داشتم میخرمش و الا همین 6 عالیه و صبر میکنم تا 7
اما جذاب ترین قسمت این مراسم واسه من لحظه که در اپل تی وی با سیری ارتباط برقرار میکنی
واااااای چقدر لذت بخشه که بشینی پای تلوزیون ریموت کنترل اپل تی وی در دستت بگیری و بگی فیلم فلان یا فیلمای فلان بازیگر یا فلان کارگردان رو نشونم بده
اون لحظه جیمز باندش خیلی حال داد
گفت که سری فیلمهای جیمز باندو نشون بده بعد فیلمارو اورد و دوباره گفت حالا قسمت های سین کانری رو نشون بده
خیلی رویایی بود
شب بخیر