خانهاخبار
اندروید مارشمالو برای HTC One M8 هم عرضه می‌شود

اندروید مارشمالو برای HTC One M8 هم عرضه می‌شود

گوگل و HTC اعلام کرده‌اند که موبایل HTC One M8 آپدیت‌های مربوط به ششمین نسخه از اندروید را دریافت خواهد کرد. تصمیمی که خبری خوشحال کننده برای صاحبان این اسمارت‌فون پرفروش و محبوب تایوانی‌ها خواهد بود.
۱۳۹۴/۶/۱۹

شاید کمپانی HTC حال‌وروز بدی داشته باشد، ولی به نظر نمی‌رسد تایوانی‌ها پشتیبانی از پرچم‌داران خود را فراموش کرده باشند، به‌ویژه محصول پرفروشی مانند M8 که سود سرشاری برای کمپانی مذکور به ارمغان آورد. محبوبیت و موفقیت این محصول سطح توقعات از HTC را بسیار بالا برد؛ تا حدی که عرضه M9 هم نتوانست نظر کاربران را تغییر دهد.

درواقع می‌توان گفت مدل M9‌ محصولی شکست‌خورده و ناامیدکننده برای تولیدکنندگانش شد و بحران‌های HTC را شدیدتر کرد. ولی به نظر می‌رسد M8 همچنان خدشه‌ناپذیر است و هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دریافت نسخه ششم اندروید و رابط کاربری ویژه HTC Sense 8 نیز ممکن است تجربه بهتری از کار با این پرچم‌دار قدیمی برای کاربرانش به همراه بیاورد.

البته هنوز جدول زمانی مشخصی برای ارائه این به‌روزرسانی‌ها مشخص نشده است. به نظر می‌رسد باید منتظر معرفی نکسوس‌های جدید گوگل و منتشر شدن نسخه کامل اندروید جدید بمانیم، اما با توجه به روند‌ گذشته می‌توان حدس زد حداقل تا ماه‌های آبان و آذر سال‌ جاری آماده‌سازی اندروید برای این دستگاه‌ها به طول می‌انجامد.

 

image

 

منبع: Geeksnack

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

یاشار

۱۳۹۴/۷/۱۵
سلام دوستان. گوشی من ورژن اندرویدش 5.0.2 هست ولی ورژن سنس ش 6.0 . چک آپدیت که میزنم هم چیز جدیدی نمیاد. چطوری میشه به سنس 7 آپدیت کرد ؟

reza.mllt

۱۳۹۴/۶/۲۵
این مضمون بروزرسانیه:
به روز رسانی نرم افزار
2.34.401.6
(MB 31.59)
در این به روز رسانی ،موارد مهمی ارتقا یافته و مشکلاتی بر طرف شده اند،از جمله:
_Android security patches
(Libstagefright)

reza.mllt

۱۳۹۴/۶/۲۵
سنس 7 بله منم نگرفتم،البته گوشی من one e8 هست ولی بازم فرقی نمیکنه ،اگر دوست داشتی ایمیلتو بده تا اسکرن شاتی که ازش گرفتم را واست بفرستم

احمد

۱۳۹۴/۶/۲۴
گوشی من اندروید ۵.۰.۲ هست ولی سنس ۷ نگرفتم.حتی آپدیت امنیتی استیج فرایت برام نیومده.عجیبه که شما اینو آپدیت کردی.

reza.mllt

۱۳۹۴/۶/۲۴
اگر اخبار همین سایتو دنبال کرده باشی ،یه چند وقتی هست که درباره بد افزارهای اندروید میگن ،حتی دیشب یه اپدیت امنیتی من از htc دریافت کردم دوستم هم که دیزایر 816 داره و اون به اندروید 5 اپ کرده ،بهش گفتم نگاه کرد واسه اونم اومده بود البته شما تا به 5 اپ نکنی فکر نکنم واسه شما بیاد