خانهاخبار
شرکت HTC روی ساعت هوشمند اندرویدی کار می‌کند

شرکت HTC روی ساعت هوشمند اندرویدی کار می‌کند

به نظر می‌رسد شرکت اچ‌تی‌سی، که این روزها وضعیت خوبی ندارد، مشغول کار روی ساعت اندرویدی خود است و قصد دارد این ساعت را روز 29 سپتامبر معرفی کند.
۱۳۹۴/۶/۲۰

اکنون خیلی‌ها فقط به ساعت هوشمند ال‌جی، که احتمالا رزولوشن بالایی دارد، یا نسل دوم ساعت هوشمند موتورولا، موتو 360 جدید، یا ساعت هوشمند سامسونگ به نام Gear S2 فکر می‌کنند، اما کسی از ساعت هوشمند شرکت HTC خبر ندارد و حرفی از آن نمی‌زند.

حدود یک سال و نیم پیش وقتی اندروید ور معرفی شد نام شرکت HTC نیز به‌عنوان یکی از شرکای این محصول اعلام شد. هنوز هیچ محصول پوشیدنی‌ای از این شرکت تایوانی ندیده‌ایم، اما ضررهای مالی این شرکت باعث نشده از دیوایس‌های پوشیدنی صرف نظر کند.

طبق اطلاعات جدیدی که به دست آمده، اچ‌تی‌سی روی ساعت اندرویدی هوشمندی کار می‌کند که با نام رمز halfbeak شناخته می‌شود؛ ساعتی که مثل بقیه ساعت‌های هوشمند صفحه نمایش گرد با رزولوشن 360 در 360 دارد.

به نظر می‌رسد شرکت HTC روز 29 سپتامبر رویداد خود را برگزار می‌کند؛ رویدادی که احتمالا در آن شاهد معرفی پرچم‌دار جدید این شرکت هستیم. البته شاید در کنار معرفی پرچم‌دار، ساعت هوشمند این شرکت نیز معرفی شود. نظر شما چیست؟

منبع: phandroid

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)