خانهاخبار
اضافه شدن نوع جدیدی از تصاویر پس‌زمینه به آیفون 6اس و 6اس پلاس

اضافه شدن نوع جدیدی از تصاویر پس‌زمینه به آیفون 6اس و 6اس پلاس

تصاویر لورفته از بسته‌بندی آیفون‌های جدید اپل گویای این نکته است که احتمالا آیفون 6اس و 6اس پلاس، مانند ساعت هوشمند این شرکت، تصاویر پس‌زمینه جدیدی به همراه خواهند داشت.
۱۳۹۴/۶/۱۸

تصاویری که به‌تازگی از بسته‌بندی آیفون 6اس و 6اس پلاس به بیرون درز کرده است تا حد زیادی مشخص می‌کند که این آیفون‌ها از نوع جدیدی از تصاویر پس‌زمینه استفاده می‌کنند. روی این جعبه، که مانند همیشه به رنگ سفید است، تصویری از قسمت جلویی آیفون 6اس دیده می‌شود که در نمایشگر آن عکس یک ماهی قرمز ژاپنی چاپ شده. حرف s نیز در کنار نام iPhone 6، به‌رسم همیشه، درون یک مربع قرار گرفته تا تاییدی بر نام آیفون‌های جدید اپل باشد.

 

image

 

تصویر این ماهی روی جعبه آیفون‌های جدید اپل به ما این سرنخ را می‌دهد که در آیفون 6اس و آیفون 6اس پلاس احتمالا شاهد نوع جدیدی از تصاویر پس‌زمینه متحرک خواهیم بود؛ ویژگی‌ای که اپل اولین بار در ساعت‌های هوشمند خود معرفی‌اش کرد تا کاربر با هر بار روشن کردن صفحه ساعت، تصویر پس‌زمینه را با انیمیشنی متفاوت ببیند. این تصاویر متحرک جدید با آنچه هم‌اکنون به نام Dynamic Wallpaper شناخته می‌شود متفاوت است. انتظار داریم که در آیفون‌های جدید حرکت کردن ماهی‌های ژاپنی را در رنگ‌ها و حالت‌های مختلف شاهد باشیم.

 

اپل قصد دارد امشب ساعت 21:30 به وقت ایران از آیفون‌های جدید خود، که آیفون 6اس و آیفون 6اس پلاس نامیده می‌شوند، رونمایی کند. برای پیگیری این مراسم پیشنهاد می‌کنم در ساعت موعود با گزارش زنده جی‌اس‌ام همراه باشید.

منبع: Macrumors

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)