خانهاخبار
رکوردی دیگر برای شیائومی: فروش دور از انتظار فبلت Redmi Note 2

رکوردی دیگر برای شیائومی: فروش دور از انتظار فبلت Redmi Note 2

استارت‌آپ شیائومی همچنان به موفقیت‌ها و رکوردشکنی‌هایش ادامه می‌دهد. محصول جدید آنها با نام Redmi Note 2 هم از این قاعده مستثنی نیست؛ اسمارت‌فونی میان‌رده با قیمت خوب که طی حدود دو هفته تقریبا یک و نیم میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده و شیائومی به ادامه این روند امید زیادی دارد.
۱۳۹۴/۶/۱۸

از خیلی وقت پیش شایعات و اخبار بسیاری درباره فبلت جدید شیائومی به گوش می‌رسید که البته فقط باعث بالاتر رفتن توقعات از دستگاه جدید چینی‌ها می‌شد. حالا به نظر می‌رسد آنها به‌خوبی انتظارات مشتریان را برآورده کرده‌اند. 25 مردادماه سال‌ جاری شاهد معرفی این محصولات در کنفرانس ویژه شیائومی بودیم. کمپانی مذکور فقط 12 ساعت پس از معرفی این فبلت 800 هزار دستگاه از آن به فروش رساند! این رقم پس از دو هفته به حدود یک و نیم میلیون دستگاه افزایش یافت و رکورد دیگری برای چینی‌ها به ثبت رساند.

نکته مهم این است که شیائومی فعلا این فبلت را صرفا در بازارهای داخلی چین عرضه کرده و چه‌بسا با ورود آن به سایر بازارهای آسیایی شاهد چند برابر شدن فروش Redmi Note 2 باشیم؛ به‌ویژه در کشوری مانند هندوستان که شیائومی به گسترش فعالیت‌هایش در آنجا امید بسیار دارد. چینی‌ها همراه با این دستگاه از MIUI 7 OS نیز پرده‌برداری کردند؛ رابط کاربری مخصوص این کمپانی برای دستگاه‌های اندرویدی که به iOS نیز شباهت‌هایی دارد.

محصول تازه چینی‌ها از پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی Helio X10 مدیاتک و 2 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. این فبلت همچنین نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 دارد و از باتری قابل تعویض 3060 میلی‌آمپری، دوربین پشت 13 مگاپیکسلی، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. محصول جدید چینی‌ها به رنگ‌های مشکی، سفید، یشمی، زرد و صورتی تولید شده و با قیمت‌های 125 دلار (نسخه 16 گیگابایتی) و 156 دلار (نسخه 32 گیگابایتی) عرضه شده است.

 

image

 

منبع: androidheadlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ا

۱۳۹۴/۶/۱۸
واقعا با این مشخصات چه گوشی گوشی خوش قیمتی ساخته آفرین