خانهاخبار
آمازون به‌زودی تبلت پنجاه دلاری به بازار می‌فرستد

آمازون به‌زودی تبلت پنجاه دلاری به بازار می‌فرستد

آمازون در حال آماده‌سازی تبلتی پنجاه دلاری برای فروش در بازار است؛ تبلتی با نمایشگر شش اینچی که کمپانی مذکور به موفقیتش در بازار امید بسیاری بسته. قیمت پایین آن و تجربه‌های شیرین آمازون در بازار تبلت‌ها احتمال به نتیجه رسیدن برنامه‌های جف بزوس را افزایش می‌دهد.
۱۳۹۴/۶/۱۸

عملکرد آمازون در بازار اسمارت‌فون به‌شدت ناامیدکننده بوده، ولی این موضوع باعث نشده آنها از حضور در بخش دیگری از این صنعت، یعنی تبلت، کناره‌گیری کنند. درواقع می‌توان گفت شرکت امریکایی مذکور در این قسمت بسیار موفق عمل کرده و آینده روشن‌تری نیز انتظار می‌کشد. بنا بر گزارش اخیر وال‌استریت ژورنال، آمازون با تبلت 50 دلاری‌اش نبض بازار را به دست خواهد گرفت.

آمازون با قیمت‌گذاری پایین تبلت‌هایش چندان هم بیگانه نیست. تبلت 6 اینچی کیندل با قیمت 79 دلار و Fire HD‌ نیز با بهای 99 دلار در دسترس مشتریان قرار دارد. البته آمازون این قیمت‌های پایین‌تر را با تبلیغات جبران می‌کند و اگر مثلا نسخه بدون تبلیغ Fire HD را بخواهید، باید 114 دلار بپردازید؛ هرچند هنوز مشخص نیست آیا تبلت جدید هم چنین شرایطی دارد یا خیر.

آمازون برای پایین آوردن هزینه‌هایش کار تولید این دستگاه‌ها را برون‌سپاری کرده و به نظر می‌رسد مجموعه‌هایی در چین یا تایوان کار مونتاژ تبلت‌ها را انجام می‌دهند؛ اما همچنان ابهاماتی درباره کیفیت ساخت و قطعات این محصول وجود دارد، به‌خصوص با توجه به این که بازار تبلت‌ها بسیار رقابتی و پر ازدحام است و شرکت‌ها اغلب سود چندانی هم از فروش این محصولات کسب نمی‌کنند.

به‌هرحال اگر آمازون بتواند محصول خوبی با این قیمت روانه بازار کند، احتمالا می‌تواند بخش مهمی از خریداران را به سمت خودش بکشاند. کمپانی مذکور در فروش دستگاه‌های رده‌بالا و قدرتمند موفق نبوده و کاربران روی خوشی به محصولاتش نشان نداده‌اند. شاید عرضه محصولات ارزان‌تر و اقتصادی با رویکردهای جف بزوس و آمازون همخوانی بیشتری داشته باشد.

 

image

 

منبع: venturebeat

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)