خانهاخبار
معرفی بی‌سروصدای Desire 728 توسط HTC

معرفی بی‌سروصدای Desire 728 توسط HTC

کمپانی HTC بی‌سروصدا از تلفن همراه جدیدش به نام Desire 728 رونمایی کرد؛ دستگاه دیگری از سری محبوب Desire که تایوانی‌ها به فروش خوب آن امیدوارند تا شاید چاره‌ای باشد بر مشکلات اخیر این شرکت در چند وقت اخیر.
۱۳۹۴/۶/۱۸

شرایط برای HTC بسیار وخیم است. سهام و ارزش این شرکت به کمترین حد ممکن در سال‌های اخیر رسیده و به نظر می‌رسد همچنان در حال سقوط است. تایوانی‌ها در چند وقت اخیر مشکلات بسیاری پشت سر گذاشته‌اند و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها هم از شر این مسائل خلاص شوند. ولی آنها به محصول جدیدشان بسیار امیدوارند؛ اسمارت‌فونی که شاید بتواند در بازار شلوغ چین درآمدزایی خوبی برای آنها داشته باشد.

کمپانی مذکور در سکوت خبری و بدون تبلیغات پرزرق‌وبرق پیشین موبایل Desire 728 را در کشور چین معرفی کرد. امکان پیش‌خرید این دستگاه فراهم شده است و از اواسط ماه میلادی جاری شاهد پخش آن در بازار خواهیم بود، هرچند که هنوز قیمت دقیقی برای این گوشی اعلام نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتری در این زمینه بمانیم.

تلفن هوشمند جدید تایوانی‌ها به‌صورت پیش‌فرض از اندروید لالیپاپ 5.1 بهره می‌برد و از تکنولوژی‌های 3G و 4G LTE نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. اسمارت‌فون جدید HTC دوسیم‌کارته است و تلاش دیگر این شرکت برای حضور بهتر در بازار گوشی‌های میان‌رده و متوسط است. سایر مشخصات این موبایل به شرح زیر است:

باتری: 2800 میلی‌آمپر بر ساعت

وزن: 153 گرم

رم: 2 گیگابایت

حافظه داخلی: 16 گیگابایت (قابل افزایش تا 2 ترابایت)

دوربین اصلی: 13 مگاپیکسل با فلش LED

دوربین جلویی: 5 مگاپیکسل

پردازنده: MediaTek MT6753

image

 

منبع: technburn

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)