خانهاخبار
زیباروی پاریسی؛ با تلفن هوشمند جدید Ulefone آشنا شوید

زیباروی پاریسی؛ با تلفن هوشمند جدید Ulefone آشنا شوید

نام پاریس ممکن است شما را دچار اشتباه کند؛ چراکه کمپانی Ulefone‌ یک شرکت چینی است! یکی از سازندگان نه‌چندان مطرح اسمارت‌فون که این روزها با معرفی تلفن هوشمند Paris توجهات زیادی به خود جلب کرده است.
۱۳۹۴/۶/۱۷

شرکت Ulefone بخشی از جریان تولید‌کنندگان بزرگ موبایل‌ها به حساب نمی‌آید، اما در چند سال گذشته دستگاه‌های خوبی به بازار فرستاده‌ و آهسته‌وپیوسته رشد کرده است. تلفن هوشمند پاریس محصول جدیدی از آنهاست که این روزها معرفی شده و در نمایشگاه IFA 2015 در دسترس قرار گرفته است؛ زیبارویی با بدنه تمام‌فلزی که به نظر می‌رسد علاقه‌مندان فراوانی به خود جذب کرده.

موبایل جدید شرکت Ulefone از پردازنده هشت‌هسته‌ای MT6753 مدیاتک نیرو می‌گیرد و نمایشگر 5 اینچی دارد. 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، 2 گیگابایت رم، باتری 2500 میلی‌آمپری، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی از مشخصات فنی تلفن Paris است. پشتیبانی از فناوری 4G LTE و قابلیت دوسیم‌کارته بودن هم از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که اندروید 5.1 به‌صورت پیش‌فرض در آن نصب شده.

البته کمپانی مذکور برای معرفی این محصول سروصدای چندانی ایجاد نکرده و به نظر می‌رسد علاقه خاصی به تبلیغات زیاد برای موبایل‌هایش ندارد. اما پاریس را می‌توان محصولی زیبا دانست که یادآور طراحی‌های قدیمی‌تر سری آیفون و برخی مدل‌های جدیدتر ZTE است. این دستگاه هنوز رسما معرفی نشده، اما در وب‌سایت GearBest‌ با پرداخت 170 دلار می‌توانید آن را پیش‌‌خرید کنید.

منبع: androidheadlines

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۶/۱۹
من نمیدونم چرا این همه شرکت چینی ریخته ولی هیچکدوم یک طرح از خودشون ندارن بدن. بعدم اسمای قشنگ میبندن به مثلا گوشیشون فک میکنن چه هنری دارن. مثل ما با این شرکتای داخلیمون.

اراد

۱۳۹۴/۶/۱۸
این که کپی آیفونه !!! هرکی موافقه لایک کنه :| :|