خانهاخبار
ویدیوی دوبله جی اس ام: ویژگی‌های جدید iOS 9

ویدیوی دوبله جی اس ام: ویژگی‌های جدید iOS 9

اپل قصد دارد در کنفرانس پیش رو، همزمان با معرفی آیفون‌های جدید، از نسخه نهایی iOS 9 نیز رونمایی کند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نسخه جدید این سیستم عامل به دست آورید، این ویدئو را ببینید که به زبان فارسی برایتان آماده کرده‌ایم و ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را معرفی می‌کند.
۱۳۹۴/۶/۱۶

اپل در کنفرانس روز چهارشنبه خود، علاوه بر معرفی آیفون‌های جدید، تاریخ عرضه نسخه نهایی سیستم عامل iOS 9 را نیز مشخص می‌کند. این شرکت چند ماه قبل پیش‌نمایشی از ویژگی‌های جدید iOS 9 را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود به حضار نشان داد. از آن زمان تاکنون چند نسخه آزمایشی از این سیستم عامل جدید در دسترس کاربران و توسعه‌دهندگان قرار گرفته است. اما با انتشار نسخه نهایی iOS 9 همه دارندگان آیفون ۴ به بالا، آیپد ۲ به بالا و آیپاد تاچ نسل پنجم و ششم می‌توانند آن را به‌رایگان روی دستگاه خود نصب کنند و از سیری باهوش‌تر، مولتی تسکینگ بهتر و کیبورد جدیدتر استفاده کنند.

اگر می‌خواهید در مورد ویژگی‌های جدید iOS 9 اطلاعاتی به دست آورید یا قصد دارید، در آستانه انتشار نسخه نهایی آن، قابلیت‌های این سیستم عامل را مرور کنید، پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی زیر را مشاهده نمایید که به فارسی دوبله شده است.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

شهروز زاهدی

۱۳۹۴/۸/۳۰
ممنون

شهروز زاهدی

۱۳۹۴/۸/۳۰
عالی بود ممنون

arash

۱۳۹۴/۶/۱۹
برادر من چرا چرت میگی عزیزم؟
مجبوری وقتی از یه سرویس ضعیف استفاده میکنی راجب هرکمپانی اینطوری نظر بدی؟
شما با همون galaxyکارکنی بهتره

سینا

۱۳۹۴/۶/۱۷
اره جون خودت!!!!!!!!!!!

Ehsan

۱۳۹۴/۶/۱۷
Kheyli ali bod Mersi