خانهاخبار
آیا آیفون‌های جدید اپل نمایشگر باکیفیت‌تری دارند؟

آیا آیفون‌های جدید اپل نمایشگر باکیفیت‌تری دارند؟

تنها چند روز مانده به مراسم معرفی آیفون 6اس، شایعات جدیدی در مورد آیفون‌های جدید اپل منتشر شده است که عنوان می‎کند نمایشگر‌های آیفون 6اس و 6اس پلاس رزولوشن و تراکم بالاتری نسبت به آیفون‌های نسل قبل دارند.
۱۳۹۴/۶/۱۷

یک منبع چینی به‌تازگی اطلاعاتی در مورد آیفون 6اس و آیفون 6اس پلاس فاش کرده است که ادعا می‌کند آیفون‌های جدید اپل نمایشگر باکیفیت‌تری نسبت به نسل قبل از خود دارند. بر این اساس گفته می‌شود که نمایشگر آیفون 6اس، مانند قبل، 4.7 اینچی است، اما رزولوشنی برابر 1125 در 2000 پیکسل دارد که تراکم پیکسل‌های آن را به عدد 488ppi می‌رساند. همچنین در مورد رزولوشن نمایشگر 5.5 اینچی آیفون 6اس پلاس به عدد 2208 در 1242 پیکسل اشاره شده است؛ درنتیجه تراکم صفه نمایش این گوشی برابر 460ppi خواهد بود. برای اینکه بهتر متوجه اختلاف رزولوشن و تراکم پیکسل‌ نمایشگر آیفون‌های جدید با آیفون 6 و 6 پلاس شوید، به جدول زیر دقت کنید.

 

image

 

علاوه بر اطلاعات مربوط به کیفیت نمایشگر آیفون‌های 6اس و 6اس پلاس، تصاویری از نتایج بنچمارک Geekbench آیفون 6اس نیز روی اینترنت قرار گرفته است. در این تصاویر به پردازنده A9 اپل اشاره شده که فرکانس 1.8 گیگاهرتزی دارد و در کنار آن 2 گیگابایت حافظه رم به خدمت گرفته شده است.


 اگرچه در حال حاضر نمی‌شود با اطمینان زیادی در مورد این اطلاعات صحبت کرد، خبر خوب این است که مدت زیادی تا معرفی رسمی آیفون‌های جدید باقی نمانده و به‌زودی همه‌چیز برایمان مشخص می‌شود. مثل همیشه جی‌اس‌ام این مراسم را روز چهارشنبه به صورت زنده پوشش خواهد داد.

نظر شما در مورد این شایعه چیست؟ آیا فکر می‎کنید آیفون‌های جدید واقعا کیفیت نمایشگر بالاتری نسبت به آیفون 6 و 6 پلاس دارند؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۶/۱۸
بروبچى كه منفى دادن، الان چه حسى دارن؟!

جی اس ام

۱۳۹۴/۶/۱۸
بله

محمد

۱۳۹۴/۶/۱۷
به نظر من ايجورى نميشه. چون رزولوشن بالاتر يعنى مصرف باطرى بيشتر. و اين براى آيفون جديد كه به احتمال زياد از باطرى قوى ترى نسبت به نسل قبل برخوردار نيست، بعيد به نظر ميرسه. هرچند هرچيزى از كوپرتينويى ها برمياد.

hesam

۱۳۹۴/۶/۱۷
وبلاگ نويسي انلاين فردا برا كنفرانس اپل دارين?

Idin

۱۳۹۴/۶/۱۷
بله خب طبیعتا به نظر من علی رغم تغییرهای سخت افزاری دیگر، رزولوشن نمایشگر هم پس از گذشت دو سال که آیفون ۵ اس و آیفون ۶ با یک نوع رزولوشن معرفی شدند و از طرفی بهره برداری کمپانی های سازنده دیگر از نمایشگرهای QHD و اخیرا UHD که توسط سونی در اکسپر یا زد ۵ پرمیوم استفاده گردید، باعث میشوند که شرکت اپل نیز تغییر ساختاری هر چند جزئی در بدترین حالت تو این مورد بده؛ در غیر این صورت در این خصوص به هیچ عنوان موفق محسوب نشده (مانند دو سال قبل) و رقیب قدرتمندی از این لحاظ که یکی از ستون های اصلی تشکیل دهنده کیفیت ساختاری یک اسمارت فون بشمار می آید با شرکت های دیگر نخواهد بود؛
هرچند که در حال حاضر نیز آیفون های تولید شده در ۲ سال پیش ضعف کیفی نمایشگر ندارند و بعد از سامسونگ و QHD هایش جزو بهترین نمایشگرها به حساب می آید اما در مقایسه با شرایط کنونی تولید رقبا و نیازها و انتطارات مصرف کننده یک الزام هست که کیفیت بالاتر لحاظ بشه
موفق باشین