خانهاخبار
منتظر فبلت جدید Vibe X3 لنوو باشید

منتظر فبلت جدید Vibe X3 لنوو باشید

به نظر می‌رسد لنوو به‌جز محصولاتی که در نمایشگاه ایفا 2015 معرفی کرد، هنوز هم چیزهایی برای رونمایی در دست تهیه دارد. براساس گزارشات جدید، قبلت Vibe X3، که نمایشگر 5.5 اینچی و طراحی مینیمال دارد، قرار است به‌زودی عرضه شود.
۱۳۹۴/۶/۱۷

حدودا از ماه فوریه سال جاری، که نمایشگاه MWC برگزار شد، خبرهایی در مورد گوشی Vibe X3 لنوو شنیدیم. حالا به نظر می‌رسد لنوو قصد دارد به‌زودی این گوشی هوشمند را حداقل در بازار بعضی کشورها عرضه کند.
براساس شایعات به‌دست‌آمده، Vibe X3 یک فبلت 5.5 اینچی با کیفیت HD است. در تصاویر فاش‌شده مشخص است حاشیه‌های کمی در اطراف این نمایشگر وجود دارد. درون این فبلت نیز پردازنده اسنپدراگون 808 قرار گرفته و احتمالا با 3 گیگابایت حافظه رم به بازار می‌آید.
Vibe X3 لنوو ابعادی برابر 157 در 76.4 در 9.4 میلی‌متر دارد که به نظر می‌رسد گوشی خیلی باریکی نباشد. در مورد وزن آن به عدد 175 گرم اشاره شده که برای فبلت 5.5 اینچی نسبتا معقول است.


با نگاهی به تصاویر فاش‌شده از Vibe X3 حضور دو بلندگوی استریو در جلو دستگاه واضح است. پشت دستگاه نیز دوربین 21 مگاپیکسلی به همراه چراغ فلش و اسکنر اثر انگشت قرار دارد.
هنوز از قیمت احتمالی این دستگاه اطلاع دقیقی در دست نیست، اما انتظار می‌رود این گوشی نخست در بازارهای شرق آسیا عرضه شود و سپس وارد بازار سایر کشورها شود. در ادامه می‌توانید به مشخصات Vibe X3 نگاهی سریع بیندازید.

  • نمایشگر: 5.5 اینچ با کیفیت HD
  • پردازنده: اسنپدراگون 808 – 6 هسته‌ای
  • حافظه داخلی: 32 گیابایت – قابل ارتقا
  • رم: 3 گیگابایت
  • دوربین: 21 مگاپیکسل در عقب و 8 مگاپیکسل در جلو
  • سیستم عامل: اندروید 5.1.1

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)