خانهاخبار
گجت‌های پوشیدنی فیت بیت در ایفا با رنگ‎هایی جدید عرضه شدند

گجت‌های پوشیدنی فیت بیت در ایفا با رنگ‎هایی جدید عرضه شدند

فیت بیت در نمایشگاه ایفا 2015 سه محصول پرطرفدار امسال خود را در رنگ هایی جدید عرضه کرد: Fitbit Charge ،Charge HR و Surge.
۱۳۹۴/۶/۱۵

اگر از دوستداران ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی هستید، احتمالا با Fitbit آشنایی دارید. این شرکت امسال 3 محصول جدید با نام‌های Fitbit Charge ،Charge HR و Surge عرضه کرد. اکنون در نمایشگاه ایفا 2015 این شرکت رنگ‌هایی جدید برای محصولات خود عرضه کرده است. Charge HR از این پس نسخه آبی‌رنگ هم خواهد داشت، البته این نسخه از نیمه‌های سپتامبر عرضه می‌شود. رنگ نارنجی این محصول نیز اواسط اکتبر روانه بازار می‌شود.

 

image

 

در این میان Surge، که جایگزینی برای ساعت هوشمند است، نمایشگری بزرگ‌تر از Charge HR دارد؛ البته Charge HR دستبند سلامتی است، نه ساعت هوشمند.

در حال حاضر فیت بیت 83 درصد بازار بریتانیا، 50 درصد بازار فرانسه و 32 درصد بازار آلمان را در اختیار دارد. بازار این‌گونه ابزارهای سلامتی در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی یافته است و فیت بیت نیز توانسته بیش از 53 درصد در بریتانیا رشد کند. به نظر می‌رسد این شرکت آینده روشنی پیش روی خود دارد و در نمایشگاه‌های بعدی باید منتظر محصولات جذاب‌تری از این شرکت باشیم.

در ادامه عکس‌هایی از محصولات این شرکت را برای شما آورده‌ایم.

 

Charge HR

 

Surge

 

منبع: androidheadlines

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)