خانهاخبار
شرکت Runtastic به جمع تولیدکنندگان دستبند سلامتی پیوست

شرکت Runtastic به جمع تولیدکنندگان دستبند سلامتی پیوست

دستبندهای سلامتی را هر روز شرکت‌های بیشتری عرضه می‌کنند و تنوع بسیاری پیدا کرده‌اند. حالا هم شرکت Runtastic اقدام به ساخت چهار نمونه از این دستبندها کرده است.
۱۳۹۴/۶/۱۵

دیگر در نمایشگاه ایفا تنها تولیدکنندگان گوشی‌های همراه حضور ندارند، بلکه تولیدکنندگان دیوایس‌های جدید نیز به چشم می‌خورند. شرکت Runtastic، که بسیاری از ما آن را با اپلیکیشن‌های iOS و اندرویدش می‌شناسیم، اپلیکیشن‌هایی که با اندروید ور نیز سازگارند، حالا در نمایشگاه برلین حضور یافته و دستبندهای سنجش سلامت خود را عرضه کرده است؛ دستبندهایی که کار ساعت را نیز انجام می‌دهند.

دستبند Runtastic Moment در چهار مدل عرضه شده است و قیمتش از 129 دلار شروع می‌شود و به 179 دلار می‌رسد. این چهار دستبند از ویژگی‌های زیر برخوردارند:

Moment Fun:

این دستبند بدنه‌ای ضدزنگ دارد و از شیشه ضدخش بهره می‌برد. بند Moment Fun سیلیکونی است و در چهار رنگ عرضه شده است. قیمت این دستبند 129 دلار است.

Moment Basic:

این دستبند نیز قیمتی 129 دلاری دارد، اما نسبت به Moment Fun نمایشگرش بزرگ‌تر است.

Moment Elite:

دستبند Elite هم، مثل نمونه‌های قبلی، بدنه ضدزنگ و شیشه ضدخش دارد، اما بندش از جنس چرم بسیار باکیفیت ساخته شده است. قیمت این دستبند 179 دلار است.

Moment Classic:

درنهایت این دستبند نیز ویژگی‌هایی همچون Elite دارد، اما در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و طلایی-صورتی عرضه می‌شود. قیمت این مدل 179 دلار است.

 

 

منبع: androidheadlines

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)