خانهاخبار
آلکاتل گوشی‌های POP Star و POP Up را معرفی کرد

آلکاتل گوشی‌های POP Star و POP Up را معرفی کرد

شرکت آلکاتل با معرفی دو گوشی POP Star و POP Up از سری محصولات جدید خود پرده برداشت. برای این دو گوشی اندرویدی قاب‌هایی با ده‌ها طرح و رنگ مختلف فراهم شده است که کاربران می‌توانند بنا به سلیقه خود یکی از آنها را روی گوشی قرار دهند.
۱۳۹۴/۶/۱۵

با آغاز نمایشگاه ایفا 2015 آلکاتل وان‌تاچ از سری جدید دستگاه‌های خود رونمایی کرد که با پیشوند POP شناخته می‌شوند. دو گوشی POP Up و POP Star اولین مدل‌های این خانواده جدیدند که از نظر سخت‌افزاری در رده پایینی و میانی بازار قرار می‌گیرند و مشخصه بارز آنها تنوع فراوان در رنگ‌بندی قاب پشت گوشی است که کاربر می‌تواند آن را بنا به سلیقه خودش انتخاب و تعویض کند.

 

image


مدل POP Star در دو نوع 3G و 4G به بازار می‌آید که از نظر سخت‌افزاری با یکدیگر متفاوت‌اند.

 

 

image

 

اما مدل POP Up نسبت به POP Star سخت‌افزارهای قدرتمندتری در اختیار دارد. این گوشی به پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 610 مجهز است که هسته‌های آن با فرکانس 1.4 گیگاهرتز کار می‌کنند. مقدار رم این گوشی نسبت به POP Star دو برابر است، ولی از نظر حافظه داخلی و اندازه و کیفیت صفحه نمایش تفاوتی با POP Star 4G ندارد. وجود دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی میان‌رده است.
هر سه این گوشی‌ها به‌صورت دو سیم‌کارته عرضه می‌شوند، اما فقط مدل POP Star 4G و POP Up از ویژگی Dual Standby برخوردارند.


منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)