خانهاخبار
سامسونگ Gear S2 احتمالا در آینده با آیفون سازگار می‌شود

سامسونگ Gear S2 احتمالا در آینده با آیفون سازگار می‌شود

سامسونگ ساعت‌های هوشمند Gear S2 و Gear S2 Classic را با گوشی‌های اندرویدی سازگار کرده است و از سازگاری با آیفون خبری نیست. اما زمزمه‌هایی درباره سازگاری با سیستم عامل آی‌اواس نیز به گوش می‌رسد.
۱۳۹۴/۶/۱۴

با این که ساعت‌های هوشمند تازه معرفی‌شده Gear S2 و Gear S2 Classic هر دو از سیستم عامل تایزن بهره می‌برند، قابلیت اتصال و همگام‌شدن با طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی را دارند. ولی مشکل اینجاست که تمام گوشی‌های هوشمند موجود اندرویدی نیستند و سازگاری با اندروید حداقل کاری است که سامسونگ می‌توانست انجام دهد. یکی از نقص‌های عمده این ساعت هوشمند در حال حاضر عدم امکان متصل کردن آن به آیفون است، آن هم در شرایطی که چندی پیش رسما پشتیبانی از آیفون به سیستم عامل Android Wear افزوده شد. اما این‌طور که پیداست، وضعیت ممکن است در آینده تغییر کند.

طبق آنچه وب‌سایت بریتانیایی دیجیتال اسپای نوشته است، یکی از سخنگوهای شرکت سامسونگ اعلام کرده که همان‌طور که این شرکت خانواده Gear S2 را با تمام گوشی‌های اندرویدی سازگار کرد، در حال بررسی احتمالات مختلف برای باز کردن راه سازگاری این گجت‌ها با آی‌اواس نیز است. البته این که با توجه به سخن فوق بگوییم ساعت‌های هوشمند S2 با آیفون سازگار می‌شوند برداشت چندان صحیحی نیست، ولی حداقل می‌دانیم که این موضوع روزی تحقق می‌یابد.

 

image

 

 

سامسونگ ساعت‌های Gear S2 و Gear S2 Classic را در ماه اکتبر عرضه می‌کند. با این که قیمت‌های رسمی هنوز مشخص نیست، اما بدون شک مدل کلاسیک از مدل عادی گران‌تر خواهد بود. هر دو این ساعت‌ها ضدآب‌اند و از صفحه نمایش ۱.۲ اینچی گرد با فناوری Super AMOLED و رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بهره می‌برند.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)