خانهاخبار
گوگل لوگوی خود را تغییر داد

گوگل لوگوی خود را تغییر داد

شرکت پرآوازه گوگل، که چندی پیش به آلفانت تغییر نام داد، اکنون لوگوی رنگارنگ معروف خود را نیز تغییر داده است. این لوگوی جدید ظاهر مدرن‌تر و حجم بسیار کمتری نسبت به لوگوی قبلی دارد و نمایانگر فعالیت‌های گسترده این شرکت است.
۱۳۹۴/۶/۱۱

در ادامه تغییرات شرکت گوگل، دیروز این شرکت لوگوی خود را تغییر داد تا با شرکت مادر خود، آلفابت، بیشتر هماهنگ شود. لوگوی جدید ظاهری تخت‌تر و رنگ‌هایی نرم‌تر دارد که به آن حالتی مدرن بخشیده‌اند.

 

image

گوگل همز‌مان با تغییر لوگوی خود ویدئویی از تغییروتحولات صورت‌گرفته در طول 17 سال گذشته را به نمایش گذاشته است که در آن می‌توانید سیر تکامل لوگوی این شرکت و سرویس‌هایی را مشاهده کنید که یکی پس از دیگری عرضه شده‌اند.

 

 

از دیگر تغییرات صورت‌گرفته تبدیل آیکون g گوگل به G است که از حالت تک‌رنگ به چهاررنگ درآمده. گوگل هدف از این تغییرات را نشان دادن مجموعه فعالیت‌های گسترده‌ای اعلام کرده که این شرکت در حال حاضر انجام می‌دهد و دیگر تنها یک سایت جستجوگر نیست. همچنین این لوگوی جدید برای نمایش در صفحات کوچک مثل ساعت‌های هوشمند بهینه شده و حجم بسیار کمتری پیدا کرده است.

 

image

 

لوگوی جدید گوگل از دیروز روی صفحه جستجوی این شرکت قرار گرفته است و به‌زودی طراحی تمام سرویس‌ها با این لوگو هماهنگ می‌شود

منبع: Theverge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

poo_amin

۱۳۹۴/۶/۱۵
بنظر من لوگوی خوبیه جدیده..در ضمن فیلمه باحال بود من سیر تکاملی لوگوی گوگل رو از اول کارش ندیده بودم..ممنون

فرهاد

۱۳۹۴/۶/۱۲
آینده دنیای مجازی در دست گوگل خواهد بود ، و این غول دنیای تکنولوژی در آینده تغییر دهنده سبک زندگی و نحوه تعامل انسان ها با یکدیگر میشود.
گوگل معرف استاندارد های زندگی مجازی در آینده است...

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۶/۱۲
الان که گوگل از بین رف چه فایده تازه همون قبلیه قشنگ تر بود