خانهاخبار
هفت تلفن هوشمند که بی‌صبرانه منتظر معرفی آنهاییم

هفت تلفن هوشمند که بی‌صبرانه منتظر معرفی آنهاییم

به زمانی از سال رسیده‌ایم که کمپانی‌های تولیدکننده تلفن هوشمند محصولات جدیدشان را معرفی می‌کنند. در این مطلب با ۷ موبایلی آشنا می‌شویم که انتظار رونمایی‌شان را می‌کشیم.
۱۳۹۴/۶/۱۶

معمولا کمپانی‌های سازنده تلفن هوشمند به این وقت سال که می‌رسیم محصولات جدیدشان را معرفی می‌کنند که البته برگزاری رویداد IFA 2015 نیز به آن دامن می‌زند. 

معمولا با معرفی مدل جدید انواع تلفن‌های هوشمند امکانات نرم‌‌افزاری و سخت‌افزاری جدیدی به محصول موردنظر افزوده می‌شود و همین موضوع علاقه‌مندان و طرفداران را به وجد می‌آورد.

اجازه دهید به آنچه احتمالا در صنعت موبایل و تلفن‌های هوشمند رخ خواهد داد مختصرا اشاره کنیم.

اپل قصد دارد یکی از موفق‌ترین و قدرتمندترین محصولاتش را معرفی کند. نوبت به عرضه سری s آیفون رسیده که نسبت به نسخه پیشین مطمئنا افزایش قدرت خوبی در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار خواهد یافت. مایکروسافت که توانسته بود با نسخه تمام‌صفحه ویندوز ۱۰ شروع خوبی رقم بزند، حال قصد دارد نسخه موبایل ویندوز ۱۰ را همراه با پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی و چند تلفن هوشمند رده‌بالا با این سیستم عامل رونمایی کند.
گوگل نیز به‌زودی نسخه‌های جدید نکسوس خود را در سال ۲۰۱۵ با اندروید ۶.۰ مارشمالو معرفی می‌کند و شایعه شده که بلک‌بری نیز قصد دارد تلفن‌هوشمند کشویی خود را با کیبورد QWERTY و سیستم عامل اندروید به بازار عرضه کند.

اگر هنوز هیجان‌زده نشده‌اید، در ادامه کمی بیشتر وارد جزئیات می‌شویم تا، با توجه شایعات و اخبار رسیده، ببینیم چه انتظاراتی از این کمپانی‌ها خواهیم داشت!

 

آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس

image

 

زمان دقیق رونمایی: ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور)

اگر از طرفداران اپل و آیفون هستید، مطمئنا دلایل خوبی برای لحظه‌شماری به‌جهت معرفی آیفون ۶اس و برادر بزرگ‌ترش، یعنی آیفون ۶اس پلاس، دارید. با توجه به شایعات پیشین، نسل بعدی آیفون از تکنولوژی Force Touch برخوردار است و بر این اساس میزان فشار انگشت شما روی صفحه نمایش را این دیوایس کاملا درک می‌کند. گفته شده این محصولات به پردازنده جدید Apple A9 و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ساخت سونی با پیکسل‌های RGBW و توانایی فیلم‌برداری 4K مجهزند. علاوه بر این احتمالا سری آیفون ۶اس برای نخستین بار به رم ۲ گیگابایتی ارتقا یافته است و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت سیستم عامل و اپلیکیشن‌های موجود در این محصولات بسیار بهتر و روان‌تر از پیش عمل کنند. طرفداران اپل تا تاریخ ۹ سپتامبر منتظر برگزاری مراسم معرفی محصولات اپل خواهند بود.

 

نکسوس ۵ (۲۰۱۵)

image

 

زمان احتمالی رونمایی: سپتامبر یا اکتبر

در دو ماه گذشته، به‌لطف شایعات و خبرهای درزشده، در رابطه با آنچه ال‌جی و گوگل برای نسخه به‌روزشده نکسوس ۵ انجام داده‌اند اطلاعات نسبتا زیادی به دست آورده‌ایم؛ محصولی که به عقیده منتقدان و طرفداران ممکن است بهترین محصول سری نکسوس شناخته شود. شایعات ادعا می‌کنند که نکسوس ۵ (۲۰۱۵) با نمایشگر ۵.۲ اینچی، پردازنده ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸، اسپیکرهای دوگانه جلویی، پورت USB نوع C و حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه ارائه می‌شود.

در بخش نرم‌افزاری هم گفته شده که نکسوس ۵ (۲۰۱۵) یکی از دو تلفن هوشمندی است که همراه با نسخه نهایی اندروید ۶.۰ مارشمالو معرفی می‌شود. اگر این شایعات واقعیت داشته باشد، طرفداران سری نکسوس که با فبلت آن، یعنی نکسوس ۶، ارتباط برقرار نکردند، قطعا از خریداران نکسوس ۵ جدید خواهند بود.

 

هوآوی نکسوس

image

 

زمان احتمالی رونمایی: سپتامبر یا اکتبر

به احتمال قریب به یقین نکسوس ساخت هوآوی نیز امسال رونمایی می‌شود. مدارک و شواهد دال بر این است که هوآوی نکسوس جانشین نکسوس ۶ ساخت موتورولاست. ما در مورد فبلت ۶ اینچی با برخی مشخصات فنی همچون چیپ اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم و حسگر اثر انگشت در پشت صحبت می‌کنیم. علاوه بر این گفته شده که هوآوی نکسوس برای نخستین بار در تاریخ نکسوس‌ها با بدنه تمام‌فلزی ساخته می‌شود.

 

Cityman و Talkman از مایکروسافت

image

 

تاریخ احتمالی رونمایی: سپتامبر یا اکتبر

با وجود نزدیک بودن ارائه رسمی ویندوز ۱۰ برای موبایل، شایعات و تصاویری در اینترنت منتشر شده که به ما این نوید را می‌دهد که مایکروسافت نه یک، بلکه دو تلفن هوشمند رده‌بالا برای معرفی قابلیت‌های سیستم عامل جدید موبایل این کمپانی معرفی می‌کند. بنا بر شایعات، Microsoft Lumia 950 یا Talkman یک تلفن هوشمند ۵.۲ اینچی و Microsoft Lumia 950XL با نام Cityman یک فبلت ۵.۷ اینچی خواهد بود. هر دو دیوایس با مشخصات فنی قدرتمند، نمایشگرهایی با رزولوشن بالا، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView با سنسور Zeiss، آخرین چیپست‌های ساخت کوالکام و رم بالا عرضه می‌شوند.

 

بلکبری ونیز

image

 

زمان احتمال رونمایی: نوامبر

بلک‌بری تا سالیان سال توانسته بود طرفداران خاص خودش را با وجود تمام مشکلات حفظ کند، اما به نظر می‌رسد روال خوبی در پیش نگرفته است. پس از معرفی نسخه ۱۰ سیستم عامل بلک‌بری با قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی، شایعاتی مطرح شد مبنی بر این که این کمپانی قصد دارد به پلتفرم ساخت گوگل روی آورد.

بلک‌بری ونیز یک تلفن‌هوشمند رده‌بالاست که سخت‌افزار و سیستم امنیتی سنتی بلک‌بری را با سیستم عامل اندروید ترکیب کرده. این محصول کیبورد سخت‌افزاری کشویی دارد که عمل تایپ را ساده‌تر می‌کند. نمایشگر QHD با لبه منحنی، پردازنده ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ و دوربین ۱۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال OIS از جمله مشخصات فنی این محصول است.

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۴/۶/۲۱
ما همه بی صبرانه منتظر گوشی جدید اچ تی سی هستیم
آخه هواوی هم شد گوشی

amir

۱۳۹۴/۶/۱۸
منم همینطور............... ویندوز 10 ترکونده ........... باید منتظر ترکوندن بازار توسط نسخه موبایل ش باشیم.. زنده باد winphone

خشایار

۱۳۹۴/۶/۱۷
الکی میگی...!

محمدرضا

۱۳۹۴/۶/۱۷
اخی الاهی ... خدا پدرت رو (جابز) رحمت کنه بقای عمر بازماندگان

محمد

۱۳۹۴/۶/۱۶
همه منتظر htc one a9 هستند... جی اس ام بی صبرانه منتظر هوآوی!!!!
خوبه سامسونگ چیزی واسه رونمایی نداره!!!