خانهاخبار
گجت‌های پوشیدنی اندرویدی به‌زودی از iOS پشتیبانی می‌کنند

گجت‌های پوشیدنی اندرویدی به‌زودی از iOS پشتیبانی می‌کنند

پس از شایعات بسیار، به نظر می‌رسد ساعت هوشمند هوآوی از سیستم عامل iOS پشتیبانی می‌کند تا کاربران دیوایس‌های اپل را به سوی خود جذب کند.
۱۳۹۴/۶/۹

آمازون جزئیاتی از دیوایس‌های پوشیدنی اندرویدی منتشر کرد و به طور قطعی خبر داد که ساعت هوشمند هوآوی از iOS پشتیبانی خواهد کرد.

در پیش‌فروش ساعت هوآوی در این سایت لیست مشخصات این ساعت هوشمند ذکر شده و در آن از پشتیبانی سیستم عامل‌های iOS 8.2 و اندروید 4.3 به بعد خبر داده شده است.

 

image

 

البته پیش‌تر خبرهایی از پشتیبانی از iOS در Android Wear منتشر شده بود و انتظار می‌رفت دیوایس‌های پوشیدنی اندروید از سیستم عامل iOS پشتیبانی کنند. حالا به نظر می‌رسد آمازون درباره این پشتیبانی اطلاعات دقیق‌تری منتشر کرده است.

پشتیبانی از iOS در دیوایس‌های پوشیدنی اندروید ممکن است بازار بزرگ iOS را روانه اندروید کند و مزیتی برای اندروید ور درمقابل ساعت اپل به شمار می‌رود. به‌هرحال این احتمال وجود دارد که برخی کاربران آیفون تمایلی به خرید ساعت اپل نداشته باشند و ساعت‌های اندرویدی را ترجیح بدهند؛ و حالا اندروید ور با پشتیبانی از iOS آنها را هرچه بیشتر به خرید دیوایس‌های پوشیدنی اندروید تشویق می‌کند.

 

image

 

آمازون در صفحه پیش‌فروش ساعت هوشمند هوآوی جزئیات جالب توجه دیگری نیز در مورد این دیوایس آشکار کرده است. این‌طور که از اطلاعات ذکرشده مشخص می‌شود این ساعت نمایشگر گرد 1.4 اینچی از نوع آمولد با شیشه محافظ ضد‌خش از جنس یاقوت کبود دارد. این ساعت همچنین 40 واچ‌فیس (شکل مختلف صفحه نمایش) از پیش نصب‌شده دارد و بند آن نیز قابل تعویض است.

در این صفحه تاریخ شروع فروش ساعت هوآوی 2 سپتامبر ذکر شده است، اما احتمال تغییر تاریخ آن وجود دارد.

منبع: Techradar

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)