خانهاخبار
​با قطعات جدید آیفون 6s آشنا شوید

​با قطعات جدید آیفون 6s آشنا شوید

هر روز به تعداد شایعات و عکس‌های لورفته آیفون 6s اضافه می‌شود. باید دید آیا آیفون جدید، آن‌طور که در شایعات گفته شده، دستخوش تغییرات عمده می‌شود یا خیر.
۱۳۹۴/۶/۸

رنگ‌های جدید، دوربین متفاوت و احتمال دروغین بودن خبر استفاده از ماژول فورس تاچ از جمله شایعاتی است که در چند روز گذشته به آنها پرداخته شده است. با رسمی شدن زمان معرفی آیفون 6s و 6s پلاس، فقط باید چند روز دیگر، تا 18 شهریورماه، برای دیدن تمام ویژگی‌های آیفون‌های جدید صبر کنیم.

 

image

 

اما در عکس‌هایی که به‌تازگی لو رفته است با قطعاتی آشنا می‌شویم که از بهتر شدن آیفون 6s نسبت به آیفون 6 خبر می‌دهند.

 

image

 

در عکس اول، که از شیشه جلویی گرفته شده، مشخص است آیفون‌های جدید از دوربین‌های فیس‌تایم قوی‌تری بهره جسته‌اند. گوشی سفید در تصویر آیفون 6 است و قطعه مشکی‌رنگ به سنسور دوربین فیس‌تایم آیفون 6s مربوط است. وجود سنسور بزرگ‌تر به احتمال زیاد مشخص‌کننده مگاپیکسل بیشتر از 1.2 است که در آیفون‌های قبلی به کار می‌رفت. پیش‌تر شایعه شده بود که دوربین فیس‌تایم آیفون جدید از فلش نرم‌افزاری استفاده می‌کند تا سلفی گرفتن را بهبود ببخشد و نرم‌افزارهای جدیدی برای ثبت ویدئو‌های حرکت آهسته و تصاویر پانوراما به آیفون 6s اضافه می‌شود. البته در این عکس‌ها چنین ویژگی‌هایی دیده نمی‌شود. سنسور دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است و قابلیت فیلم‌برداری 4K دارد. این تغییر سنسور دوربین باعث می‌شود دوربین آیفون جدید، مانند دوربین آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، از بدنه بیرون بزند.

 

image

 

علاوه بر بزرگ‌تر بودن سنسور دوربین فیس‌تایم، تصاویر جدید به قطعه‌ای در صفحه نمایش جدید اشاره می‌کند که به احتمال زیاد برای ماژول فورس‌تاچ در نظر گرفته شده است. فورس‌تاچ در آیفون به‌عنوان تکنولوژی میان‌بر برای فعالیت‌های متداول iOS در نظر گرفته شده است، نه به‌عنوان مکانیزمی منحصربه‌فرد برای پوشش گزینه‌های مختلف.

 

image

 

در عکس‌های جدید می‌توان به قطعه تاچ آی‌دی جدید نیز نگاهی انداخت که زیر دکمه هوم به کار می‌رود.

 

image

 

اگر شما هم از طرفداران آیفون هستید و در روزهای اخیر شایعات مربوط به آیفون‌های جدید را دنبال کرده‌اید، فقط کافی است کمتر از دو هفته دیگر هم صبر کنید تا با سیب جدید آشنا شوید!

منبع: 9to5mac

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

alireza

۱۳۹۴/۶/۱۴
منم میخوام بخرم ولی میزارم وقتی ایفون6اس اومد میخرم چون قیمتش میاد پایین تر

سهند

۱۳۹۴/۶/۸
من این هفته قرار 6 بخرم دو دل شدم که صبر کنم اون سه چهار ماه تا قیمت بنداز یا نه

amir1975

۱۳۹۴/۶/۸
اقای اراد وقتی رم رو دو برابر کرده یعنی نمیکشیده! البته امسال که تو بنچمارکها حرفی برای گفتن نداره از همین الان سی پی یوی 3 سیلندرش! کم اورده.

Ashkan

۱۳۹۴/۶/۸
اگه آیفون 6s تغییر زیادی نکرده باشه و به جز رنگ بدنه و دوربین والبته سخت افزار جدید با همون رم یک باشه به نظرم 6 خریدن به سرفه تره اونوقت قیمتش هم حتما میاد پایین

یه نفر

۱۳۹۴/۶/۸
OPPO اینجوری نیست. لطفا بدون اطلاعات کافی نظر ندین. زشته.