خانهاخبار
آیفون 6c: مقرون‌به‌صرفه و پرقدرت

آیفون 6c: مقرون‌به‌صرفه و پرقدرت

خبرهایی از عرضه نسخه c آیفون 6 به گوش می رسد. آیفون‌های c را می‌توان آیفون مقرون‌به‌صرفه نامید. باید دید آیا شایعات مربوط به آیفون 6c به حقیقت بدل می‌شود یا خیر.
۱۳۹۴/۵/۳۱

«شایعه شده است آیفون 6c صفحه‌ای 4 اینچی دارد و پردازنده A8 به آن قدرت می‌بخشد. پشتیبانی از Touch ID و سیستم پرداخت موبایلی Apple Pay از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.»

 

image

 


این خبر توسط تامین‌کننده قطعات اپل در چین به بیرون درز کرده است. اگر چنین خبری صحت داشته باشد، آیفون 6c بسیار قدرتمندتر از آیفون 5c خواهد بود. آیفون 5c از پردازنده A6 استفاده می‌کرد و هیچ سیستم احراز هویت بیومتریکی نداشت. 

به نظر می‌آید تغییر عمده دیگر آیفون 6c استفاده از فلز برای ساخت بدنه‌اش است. برخلاف آیفون 5c، که بدنه‌ای پلاستیکی داشت، این آیفون با بدنه تمام‌فلزی عرضه خواهد شد.

اپل قصد دارد استفاده از سیستم پرداخت موبایلی خود را رواج دهد و آن را استانداردی برای پرداخت‌ها کند؛ به این ترتیب احتمال پشتیبانی از Apple Pay در آیفون 6c بسیار زیاد است. آیفون  c آن‌دسته از کاربران را هدف قرار می‌دهد که به گوشی‌هایی با صفحه نمایش کوچک‌تر علاقه دارند و علاوه بر آن باعث توسعه و افزایش سهم بازار برای کمپانی اپل می‌شود.

همچنین در خبرها آمده است شرکت چینی FoxConn تا روز معرفی آیفون 6s به هیچ‌یک از کارمندان خود مرخصی نخواهد داد. با تمام این تفاسیر آیفون 6s و 6s Plus به احتمال زیاد روز نهم سپتامبر معرفی می‌شوند و اگر اخبار مربوط به آیفون 6c صحت داشته باشد، دو ماه بعد شاهد عرضه این محصول جدید اپل خواهیم بود.

منبع: Cult of Mac

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

REZA

۱۳۹۴/۵/۳۱
از اینجا خیلی خوشکله

حسین

۱۳۹۴/۵/۳۱
چیزی به اسم آیفون مقرون به صرفه وجود ندارد.

سارا

۱۳۹۴/۵/۳۱
قیمتش هنوز مشخص نشده؟؟؟