خانهاخبار
سامسونگ در فکر تولید تبلت‌های غول‌آسای 18 اینچی است!

سامسونگ در فکر تولید تبلت‌های غول‌آسای 18 اینچی است!

خیلی‌ها اندازه 7 و 10 اینچی را مناسب‌ترین اندازه برای تبلت می‌دانند، اما به نظر می‌رسد سامسونگ خیلی با این نظر موافق نیست. پس از عرضه تبلت‌های 12 اینچی مختلف در چند سال گذشته، اکنون این شرکت به فکر تولید تبلت‌هایی با نمایشگر 18.4 اینچی است.
۱۳۹۴/۵/۳۱

وقتی صحبت از تبلت اندرویدی به میان می‌آید، تبلت‌های 7، 8 و 10 اینچی معمول‌ترین اندازه‌هایی است که در بازار پیدا خواهید کرد. سامسونگ، که یکی از عمده‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های اندرویدی است، معمولا تبلت‌های خود را در طیف 7 تا 12 اینچی تولید می‌کند، اما به‌تازگی شایعاتی منتشر شده مبنی بر این که تبلت‌های غول‌آسای این شرکت کره‌ای در راه‌اند.

 

image

 

گفته می‌شود دستگاهی با شماره SM-T670، که اسم رمز Tahoe را به خود اختصاص داده، قرار است یک تبلت 18.4 اینچی با نمایشگری از جنس TFT LCD و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل باشد که برای استفاده در ادارات، مدارس و منازل طراحی شده. براساس این گزارش، این تبلت غول‌پیکر از پردازنده اگزینوس 7580 سامسونگ به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و قابلیت نصب کارت microSD هم دارد. از جمله سایر مشخصات این دستگاه به دوربین جلو 2.1 مگاپیکسلی، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و باتری 5700 میلی‌آمپرساعتی اشاره شده است. همچنین ابعادی که برای این تبلت 18 اینچی ذکر شده برابر با 451.8 در 275.8 در 11.9 میلی‌متر است.

این اولین بار نیست که خبرهایی در مورد تبلت 18 اینچی سامسونگ می‌شنویم، با وجود این هنوز نمی‌توان مطمئن بود که این شرکت کره‌ای در حال تولید چنین تبلت‌هایی است. به‌ هر صورت اگر این خبر درست باشد، این سوال در ذهن باقی می‌ماند که واقعا چه افرادی به استفاده از چنین تبلتی علاقه دارند و تبلت 18 اینچی تا چه اندازه ممکن است در موقعیت‌های مختلف کارایی خود را نشان دهد.

منبع: Androidauthority

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

امیر

۱۳۹۴/۶/۴
18 اینچ اطریش کمتر 12 میلی باشه قنونا

mahdi

۱۳۹۴/۶/۱
اگه بیاد 100% میخرمش

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۵/۳۱
صد در صد شایعس. ببخشین سایز استاندارد مانیتور لپتاپ پونزده اینچه ما تلویزیون چارده اینچ هم داریم. بعد هیژدن اینچ!!! شرمنده من کمد لباسام و دوس دارم کنار اتاقم باشه نه زیر بغلم یا کنار گوشم. این عکسه هم که از اون نیست. از یه سامسونگ بد ترکیب دیگس

ali.gorji

۱۳۹۴/۵/۳۱
هیچی دیگه!!! چند وقت دیگه ملت تلویزیون 42 اینچی روی کولشون دارن توی خیابونا راه میرن.اشتباه گرفتینا این تبلت جدید سامسونگه 42 اینچی با حافظه 128 گیگ و رام 16 دو سیمکارت.با اینکه طرفدار سامسونگم این دیگه خیلی بلندپروازیه.لپ تاپ میزد بهتر بود جای این.

ah.ta

۱۳۹۴/۵/۳۱
اين تبلت ها خيلي مفيد خواهد بود