خانهاخبار
کاهش قیمت: کدام گوشی‌های گران‌قیمت در یک ماه اخیر ارزان شده‌اند؟

کاهش قیمت: کدام گوشی‌های گران‌قیمت در یک ماه اخیر ارزان شده‌اند؟

همان‌گونه که اطلاع دارید، با گذشت زمان و ورود گوشی‌های جدید به بازار و البته به‌دلیل ایجاد قیمت کاذب گوشی‌ها در بدو ورود، معمولا در ابتدا و انتهای هر ماه شاهد نوسان قیمت‌هایی هستیم که شاید انتظارش را نداشته باشیم. این مطلب به کاهش قیمت بهترین گوشی‌های برند‌های معروف در یک ماه گذشته اختصاص دارد.
۱۳۹۴/۵/۲۹

عوامل بسیاری باعث کاهش قیمت تلفن‌های همراه موجود در بازار می‌شود. از جمله این عوامل می‌توان به ورود گوشی‌های جدید به بازار، قیمت کاذب در بدو ورود، کاهش قیمت ارزو... اشاره کرد. در این مطلب به چند گوشی اشاره می‌کنیم که هرکدام پرچم‌دار برند خودش است و افت قیمت شامل حالش شده. با ما همراه باشید.

 

Samsung Galaxy S6 32GB 

«پروژه صفر» عبارتی بود که سامسونگ در سال 2015 برای توصیف جدیدترین پرچم‌دار سری S خود به کار برد. گلکسی اس6 ششمین پرچم‌دار خانواده‌ S سامسونگ به ‌شمار می‌رود و در یک کلام اس6 از سایر پرچم‌داران سامسونگ در 5 سال گذشته ‌جداست. سامسونگ برای طراحی و ساخت بدنه‌ پرچم‌دار جدیدش سراغ ترکیبی جدید از فلز و شیشه رفته و باید اعتراف کرد که ترکیبی بسیار زیبا از آب درآمده است. این گوشی ابتدای مردادماه با قیمتی بین 1 میلیون و 850 هزار تا 1 میلیون و 900 هزار تومان در بازار عرضه می‌شد، اما در حال حاضر قیمتش حدود 1 میلیون و 720 هزار تا 1 میلیون و 770 هزار تومان شده است.

مشخصات کامل Samsung Galaxy S6 را مشاهده کنید.

image



LG G4 32GB Dual SIM

طراحان و سازندگان LG در G4 به دوربین، صفحه نمایش و طراحی ظاهری توجه بسیار کرده‌اند. ال‌جی پرچم‌دار جدیدش را با صفحه نمایش 5.5 اینچی معرفی کرده است که آن را Quantum True HD می‌نامد. در طراحی این گوشی خمیدگی خاصی استفاده شده‌ است، طوری که به کنترل گوشی با یک دست کمک بسزایی می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر این گوشی دوربین آن است. این دوربین دریچه دیافراگم f/1.8 و حسگر 16 مگاپیکسلی دارد. همچنین فناوری جدید جذب نور RGB در این دوربین به کار گرفته شده است که باعث می‌شود تصاویر ثبت‌شده نزدیک‌ترین رنگ را به رنگ‌های اصلی داشته باشند .نکته جذاب در مورد طراحی قاب پشتی این گوشی ساخت آن از چرم است. ال‌جی ادعا کرده که چرم استفاده‌شده در این قاب از نوع طبیعی است و مقاومت بالایی دارد. این گوشی در اوایل ورود خود به بازار قیمتی معادل 1 میلیون و 980 هزار تومان داشت، ولی قیمت فعلی آن 1 میلیون و 730 هزار تا 1 میلیون و 750 هزار تومان است.

مشخصات کامل LG G4 را مشاهده کنید.

 

image



Sony Xperia Z3 Plus Dual SIM

Z3+‎ با استفاده از فناوری‌های برتر دوربین به کاربر کمک می‌کند بهترین و باکیفیت‌ترین تصاویر را ثبت کند. این تلفن هوشمند نه‌تنها ضدآب و ضدگردوغبار (IP65/68) است، بلکه به درگاه USB بدون درپوش مجهز شده که عمل شارژ را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این، +Z3 با پرداخت براق فریم فلزی، شیشه آبدیده و گوشه‌های مدور، از هر زاویه‌ای زیباتر از پرچم‌داران گذشته به نظر می‌رسد. ابتدای مردادماه قیمت این دستگاه تا 2 میلیون و 500 هزار تومان برای نسخه گارانتی‌دار و 1 میلیون و 900 هزار تومان برای نسخه بدون گارانتی رسیده بود، اما در حال حاضر قیمتش 2 میلیون و 330 هزار تومان با گارانتی و 1 میلیون و 770 هزار تومان بدون گارانتی است.

مشخصات کامل Sony Xperia Z3+ Dual را مشاهده کنید.

image


 

HTC One E9 Plus Dual SIM

گوشی وان E9 پلاس به نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی مجهز شده است و قلب پردازشی این گوشی را پردازنده‌‌ای هشت‌هسته‌ای با سرعت 2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیک PowerVR G6200 تشکیل می‌دهد. همچنین HTC برای این دستگاه 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی در نظر گرفته است. دوربین اصلی این گوشی 20 مگاپیکسل رزولوشن دارد، اما دوربین سلفی وان E9 پلاس را می‌توان یکی از مزیت‌های بزرگ آن نسبت به سایر پرچم‌داران دانست. یک لنز 13 مگاپیکسلی بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته که می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن بالا ثبت کند. این گوشی فاقد گارانتی در اوایل ماه مرداد به قیمت 1 میلیون و 560 هزار تا 1 میلیون و 600 هزار تومان فروخته می‌شد، اما قیمت فعلی آن 1 میلیون و 420 هزار تا 1 میلیون و 440 هزار تومان است.

مشخصات کامل +HTC One E9 را مشاهده کنید.

image

 

Huawei Ascend Mate7 16GB

اسند میت 7 بدنه تمام‌آلومینیومی دارد. هوآوی در قاب پشتی و پایین لنز دوربین مکانی برای اصلی‌ترین مشخصه میت 7 در نظر گرفته که همان حسگر اثر انگشت است. اما این شرکت برای نخستین بار قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را به آخرین نسخه فبلت‌های خود اضافه کرد. این فبلت با صفحه نمایش 6 اینچی و وضوح Full HD، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی به همراه پردازنده 8 هسته‌ای بدون شک رقیب قدرتمندی برای فبلت‌ها و حتی تبلت‌های موجود در بازار به شمار می‌آید. این فبلت با کاهش قیمتی حدود 100 هزار تومان اکنون به قیمت 1 میلیون و 100 هزار تومان در بازار قابل خرید است.

مشخصات کامل Huawei Ascend Mate7  را مشاهده کنید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

n.r

۱۳۹۴/۶/۷
سینا جان داداش اگه خودت متوجه نشدی و درکش برات سخته همه رو مث خودت نبین ک عزیزدلم آفرین پسر خوب

Amir

۱۳۹۴/۵/۳۱
شما اگه درست میخوندی متوجه میشدی فازم چیه!!! وقتی نوشته شده سایت آمازون و همچنین نوشته شده 400 یورو ( دقت بفرمایید یورو) یا همون (EURO) یعنی اینکه صحبت از واحد پول ریال نیست بلکه یورو هست. بعد از مقایسه تعداد صفرها متوجه فاز من میشی حتما

سینا

۱۳۹۴/۵/۳۰
فازت چیه عزیز؟ کی میشد؟ پست انتقادی مینویسی درست بنویس خب..

Amir

۱۳۹۴/۵/۲۹
واقعا واحد پول و اقتصاد اول دنیارا داریم، 25.000.000 ریال برای خرید یک گوشی که امروز در سایت آمازون به مبلغ 400 یورو میشد سفارش داد و دوشنبه هفته بعد هم از طریق پست سفارشی تحویل میگرفتید. واقعا عالیست، 25.000.000 کجا و 400 کجا، این ره که میرویم صد رحمت به ترکستان است.