خانهاخبار
مایکروسافت مشغول تولید فبلتی با بدنه تمام‌فلزی است

مایکروسافت مشغول تولید فبلتی با بدنه تمام‌فلزی است

در جدیدترین خبری که از گوشی‌های هوشمند در دست ساخت مایکروسافت منتشر شده است فبلتی 5.5 اینچی با بدنه تمام‌فلزی به چشم می‌خورد که احتمالا به 4 گیگابایت رم، دوربین 20 مگاپیکسلی و پردازنده 64 بیتی اینتل مجهز خواهد بود.
۱۳۹۴/۵/۲۸

مدت زیادی از عرضه آخرین پرچم‌دار مایکروسافت یعنی لومیا 930 می‌گذرد؛ گوشی‌ای که در مقایسه با پرچم‌داران اندرویدی حال حاضر بازار گوشی قدیمی و بازنده‌ای است و مشخص نیست کی این شرکت جانشینی برای آن معرفی می‌کند.

 

image

 

خبرها و شایعات مختلفی که از مدت‌ها پیش در مورد گوشی‌های آینده مایکروسافت پخش شده بود هیچ‌کدام هنوز به واقعیت نپیوسته و فقط احتمالات آنها تغییر می‌کند. به نظر می‌رسد این غول نرم‌افزاری بیشتر تمرکزش را بر انتشار ویندوز 10 خود گذاشته بود و حالا که خیالش از این بابت راحت شده می‌خواهد کار‌های باقیمانده برای طراحی و تولید گوشی‌های جدید را به اتمام برساند.

 

image

 

اکنون شایعات جدید درباره دستگاهی تمام‌فلزی با نمایشگر 5.5 اینچی حرف می‌زنند که قرار است از پردازنده 64 بیتی اتم اینتل در آن استفاده شود. برای این فبلت جدید، که فعلا Surfce Mobile نامیده می‎شود، یک دوربین 21 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه باز در جلو در نظر گرفته شده است. همچنین گفته می‌شود Surface Mobile دارای 3 یا 4 گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، USB Type-C، قلم دیجیتال و شارژر وایرلس خواهد بود.

در اخبار گذشته شنیده بودیم که مایکروسافت در حال کار روی دو گوشی با اسم رمزهای Cityman و Talkman است، اما فعلا مشخص نیست که با ورود Surface Mobile سرنوشت آنها چه می‌شود: آیا همچنان به سمت نهایی شدن پیش می‌روند یا ممکن است در طول این روند یکی از این سه گوشی حذف شود؟

منبع: Technobuffalo

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۵/۳۰
والا منم یه چیزایی تو همین مایه ها یکم کامل تر نوشته بودم نزاشتن به سلامتی

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۵/۲۸
فکر کنم با رسمی شدن ویندوز 10 دست مایکروسافت برای رسیدگی به مسایل دیگه وقت داشته باشه. اگر این فبلت یا لومیا 950 به بازار بیان من قطعا یه دونش و میخرم چون الان واقعا به یه گوشی ویندوزی نیاز دارم و گوشی اندرویدی خودم پاسخ هیچکدوم از نیاز هام و به جز بازی کردن و چت کردن نمیده. ضمنا پست بد جوری داد میزنه که نویسندش از طرفدارای اندروید یا ای او اسه. گوشی بازنده؟؟؟ همین الانشم بعد از سه چار سال شاید بیشتر، بعضی از مردلومیا های خیلی قدیمی رو با بهترین گوشی های اندرویدی مقایسه میکنن. چون به خاطر سییستم عاملش و نحوه کارکردش نسبت به گوشی های اندرویدی و ای او اسی باز ده عملی و کاربردی بیشتری داره.چون ویندوز یک سیستم عاامل ترکیبی از گرافیک بالا و کارایی بالاست ولی اندروید و ای او ای هررردو فقط سیستم عامل های مبتی ببر گرافیک هستن و برنامه ای برای کاربرد ندارن.

ا

۱۳۹۴/۵/۲۸
اگه واقعیت داشته باشه احتمالا سرفیس فون یا نسل بعدی 1520 هست.لومیا 930 هنوزم از بهترین گوشی های بازاره دوربینش که رو دستش نیومده سخت افزارشم با این که قدیمیه ولی اصن باگی تو گوشی نیست چون ویندوزفونه همه ی پرچمدارای 2015 رو هم پکونده نمیدونم چه طور نوشتین بازنده