خانهاخبار
با TouchWiz جدید سامسونگ آشنا شوید

با TouchWiz جدید سامسونگ آشنا شوید

گوگل سرانجام نامی برای اندروید M انتخاب کرد و آن را مارشمالو نامید. حالا سامسونگ مشغول کار روی رابط کاربری جدیدی برای این سیستم عامل است.
۱۳۹۴/۵/۲۷

درحالی‌که بسیاری از کمپانی‌ها و صنایع با آخرین به‌روزرسانی گوگل سر ناسازگاری دارند، لالیپاپ ثابت کرده برای برخی از این کمپانی‌ها لقمه‌ای بزرگ است. حالا غول‌های آنلاین و به‌روز در حال کنکاش اندروید M هستند. توسعه‌دهندگان نیز به‌سرعت در حال وفق دادن خودشان با اندروید M هستند که گوگل چند ماه پیش عرضه‌اش کرد. گوگل به‌تازگی نامی برای اندروید M انتخاب کرده و آن را مارشمالو نامیده است.
برای باقی ماندن در جریان رقابتی این بازار، کمپانی‌ها سعی می‌کنند به‌سرعت خودشان را با شرایط وفق دهند. پس جای تعجب نیست وقتی می‌شنویم سامسونگ در حال ساخت رابط کاربری TouchWiz برای مارشمالو است. اینفوگرافی رسمی نیز از نحوه کار TouchWiz روی مارشمالو دیدی کلی به ما می‌دهد. 

 

image

 


به‌عنوان یادآوری، گوگل در زمان معرفی مارشمالو شش نقطه قوت این نسخه را شرح و بسط داد که عبارت‌اند از مجوزهای اپلیکیشن، تجربه وب، پیوندهای اپلیکیشن، پرداخت موبایلی، پشتیبانی از اثر انگشت و  انرژی و باتری. سامسونگ نیز دقیقا بر همین ویژگی‌ها تاکید کرده است.
سامسونگ نیز در OTA خود ریزبه‌ریز مجوزهای اپلیکیشن را قرار داده، مدیریت و بررسی حافظه را بسیار پیشرفته کرده، مدیریت انرژی را به نحو مطلوبی بهبود داده و پشتیبانی دقیق و صحیح از اثر انگشت به عمل آورده است.

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

abolfazl

۱۳۹۴/۵/۳۰
علی جان بزرگی به عقل است نه به سال!!!

alish1379

۱۳۹۴/۵/۳۰
داداشم یه مواردی هست که اصلاً اپل نداره و نخواهد داشت مثل رم4 و یا باتری 3000 s6 adge plus

فرید

۱۳۹۴/۵/۲۸
هم از سامسونگ خوشم میاد هم اپل قبلا سامسونگ داشتم الان اپل. این مواردی که نام بردین که اپل همش داره خیلی چیز جدیدی نیست