خانهاخبار
آخرین شایعات در مورد شیائومی Mi 5

آخرین شایعات در مورد شیائومی Mi 5

خبرهای زیادی در مورد پرچمدار جدید شیائومی به گوش می‌رسد. باید دید آیا این گوشی می‌تواند رقیبی برای سایر پرچمداران باشد یا خیر.
۱۳۹۴/۵/۲۷

در شایعات آمده است Mi 5 صفحه نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسلی دارد. این ترکیب تراکم پیکسلی 554 در هر اینچ را با خود به همراه دارد. پردازنده گرافیکی Mi 5 آدرنو 530 و رمش 4 گیگابایت است. حافظه داخلی‌اش 16 و 64 گیگابایتی خواهد بود و قابل افزایش نیست. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی است و دو فلش ال‌ای‌دی دارد. به نظر می‌آید اسکنر اثر‌ انگشت Mi 5 در پشت دستگاه است و USB Type-C به‌عنوان درگاه برقرای اتصال در دسترس خواهد بود. باتری Mi 5 نیز 3030 میلی‌آمپری است و اندروید 5.1.1 روی آن نصب شده و در کنارش MIUI 7 به عنوان رابط کاربری قرار دارد.

 

image

 

پیش بینی می‌شود قیمت این محصول کمتر از 400 دلار باشد. ضخامت دستگاه حدود 5.3 میلی‌متر است؛ نکته‌ای که سبب می‌شود این دستگاه باریک کاربران فراوانی به سمت خود جذب کند.
شایعاتی در مورد مدل دیگری از Mi 5 نیز وجود دارد که آن را Mi 5 Plus نامیده‌اند. گفته می‌شود صفحه نمایشش 5.7 اینچی و دوربین‌هایش 24 و 13 مگاپیکسلی است.

 

image

 

شاید به این نکته توجه کرده باشید که از تراشه و پردازنده Mi 5 هیچ حرفی به میان نیامد. اوایل شایعات حاکی از آن بود که Mi 5 اولین گوشی هوشمندی است که از اسنپدراگون 820 استفاده می‌کند. شیائومی برای استفاده از اسنپدراگون 820 باید تا دسامبر صبر کند. ولی در حال حاضر خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که شیائومی، به‌جای انتظار برای عرضه اسنپدراگون 820، از تراشه هلیو X20 مدیاتک استفاده می‌کند که پردازنده‌ای 10 هسته‌ای دارد. گفته می‌شود Mi 5 با تراشه هلیو X20 در بنچ‌مارک آنتوتو امتیاز 73هزار کسب کرده است. باید منتظر ماند و دید از بین شرکت‌های مدیاتک و کوالکام سرانجام کدام‌یک تراشه Mi 5 را تولید خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)