خانهاخبار
تصویری از نمونه ساخته شده نکسوس 5 (2015) لو رفت

تصویری از نمونه ساخته شده نکسوس 5 (2015) لو رفت

نکسوس 5 (2015) احتمالا حدود دو ماه دیگر رونمایی می‌شود و با نزدیک شدن به موعد معرفی گوشی روزبه‌روز تصاویر و اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود.
۱۳۹۴/۵/۲۶

در ادامه خبرهایی که این روزها در مورد نکسوس‌های جدید گوگل فاش شده است روز گذشته تصویری از بدنه پشت نکسوس لو رفت که ادعا می‌شود به نکسوس 5 جدید (2015) مربوط است. در این تصاویر در کنار بدنه ظاهرا پلاستیکی و لوگوی پلاستیکی یک برآمدگی نیز دیده می‌شود که مربوط است به دوربین گوشی. زیر دوربین گوشی نیز بخش دایره‌شکلی قرار دارد که احتمالا سنسور اثر انگشت این دستگاه است. خبرها در مورد این گوشی هنوز فاصله زیادی تا حقیقت دارد و شایعات و گمانه‌زنی‌ها ادامه دارد، با وجود اینها ظاهرا ال‌جی سازنده این دیوایس خواهد بود، زیرا در برچسبی که پشت گوشی قرار گرفته لوگوی این شرکت به چشم می‌خورد.

این تصویر نیز، در ادامه رندرهای قبلی منتشرشده از گوشی، این احتمال را قوت می‌بخشد که نکسوس 5 اندازه 5.2 اینچی دارد. نکسوس دیگر شرکت گوگل را نیز احتمالا شرکت هوآوی می‌سازد و نمایشگری با اندازه حدود 5.5 تا 5.7 اینچ دارد.

 

image

 

اما، همان‌طور که در تصاویر می‌بینیم، دوربینی که پشت نکسوس 5 (2015) قرار گرفته احتمالا سنسور 16 یا 20.7 مگاپیکسلی دارد و از فلش دوگانه LED بهره می‌برد. احتمالا فوکوس خودکار لیزری نیز از ویژگی‌های این دیوایس است.

 

image

 

گفته می‌شود نکسوس‌های جدید گوگل در نیمه دوم ماه اکتبر رونمایی می‌شوند؛ یعنی حدود 8 هفته دیگر باید منتظر بمانیم تا اطلاعاتی دقیق از این گوشی‌ها به دست آوریم.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۵/۲۶
یعنی شما لوگوی ال جی رو تو عکس اول ندیدید؟؟؟؟!!!