خانهاخبار
فبلت MX5 Pro Plus میزو: رقیبی جدی برای گلکسی نوت 5

فبلت MX5 Pro Plus میزو: رقیبی جدی برای گلکسی نوت 5

به‌تازگی تصاویری از یک فبلت 5.5 اینچی فاش شده است که احتمال دارد به گوشی MX5 Pro Plus شرکت چینی میزو مربوط باشد.
۱۳۹۴/۵/۲۵

میزو نام یک شرکت چینی تولیدکننده تلفن همراه است که می‌خواهد همچون هوآوی و شیائومی به شهرت جهانی دست پیدا کند. از این رو این شرکت تصمیم گرفته با تولید گوشی‌های قدرتمندی که از جدیدترین تکنولوژی‌های روز استفاده می‌کنند محصولاتش را به مشتریان بازارهای مختلف بشناساند.

به‌تازگی تصویری از یک گوشی در حال کار منتسب به مدل MX5 Pro Plus این شرکت منتشر شده است که از نزدیک بودن عرضه آن خبر می‌دهد. این گوشی رده‌بالا، که از خانواده MX5 میزو است، به نمایشگری بزرگ و سخت‌افزارهایی قدرتمند مجهز شده تا بتواند پابه‌پای پرچم‌داران نامدار بازار پیش برود.

 

image

 

پیش‌تر در شایعات شنیده بودیم که Meizu قصد دارد در پرچم‌دار بعدی‌اش از پردازنده قدرتمند اگزینوس 7420 بهره بگیرد که در گوشی‌های گلکسی اس6 و گلکسی نوت 5  استفاده شده است. اکنون به نظر می‌رسد باید منتظر حضور اگزینوس 7420 در MX5 Pro Plus باشیم. همچنین گفته شده است که این فبلت از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت Quad HD، حافظه رم 4 گیگابایتی و دوربینی با کیفیت 20.7 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد.

اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، MX5 Pro Plus واقعا می‌تواند خود را رقیبی جدی برای فبلت‌های برتر بازار، از جمله گلکسی نوت 5 که به تازگی از آن رونمایی شده، معرفی کند. باید دید که سرانجام این گوشی با چه قیمتی عرضه می‌شود و آیا کیفیت ساخت آن می‌تواند کاربران را برای خرید به سوی خود بکشاند یا نه.

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)