خانهاخبار
نظرسنجی هفته: کدام‌یک از پرچمداران سال ۲۰۱۵ سامسونگ انتخاب شماست؟

نظرسنجی هفته: کدام‌یک از پرچمداران سال ۲۰۱۵ سامسونگ انتخاب شماست؟

نظرسنجی این هفته جی‌اس‌ام بدون شک درخصوص پرچمداران امسال سامسونگ به‌خصوص گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس است. فکر می‌کنید کدام‌یک از این محصولات ممکن است انتخاب نهایی شما باشد؟
۱۳۹۴/۵/۲۳

به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۵ برای سامسونگ پرکارتر از همیشه سپری می‌شود. این شرکت ۴ گوشی هوشمند در رده پرچم‌دار وارد بازار کرد که از جهات بسیاری با گوشی‌های گذشته این شرکت کره‌ای تفاوت دارند. بزرگ‌ترین تفاوت این گوشی‌ها زبان طراحی جدید آنهاست که سرانجام جنبه لوکس بودن گوشی در آنها نمایان شده. سامسونگ در این سال‌ها انتقادات بسیاری متحمل شد مبنی بر این که برای ساخت گوشی‌های گران‌قیمت خود زیاد هزینه نمی‌کند. گوشی‌های سامسونگ همواره با ترکیبی از پلاستیک ساخته و وارد بازار می‌شدند که حس دستگاهی گران‌قیمت و لوکس را به کاربر منتقل نمی‌کردند.

اما در سال ۲۰۱۵ سرانجام انقلابی در طراحی گوشی‌های هوشمند این شرکت رخ داد. پرچم‌دار سری S و همچنین گلکسی نوت این شرکت با تلفیقی از فلز و شیشه ساخته شدند تا کاربران را بیش‌ازپیش به خود جذب کنند و سیل انتقادات را از سامسونگ دور سازند. در اوایل سال جاری شاهد ورود Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge‌  به بازار بودیم. و اما شب گذشته نیز پرچم‌دار فبلت‌های سامسونگ یعنی Galaxy Note 5 معرفی شد. 

 

image

 

سامسونگ سال گذشته در کنار Galaxy Note 4 از Galaxy Note Edge رونمایی کرد که اولین گوشی این شرکت با صفحه نمایش خمیده به شمار می‌رفت. اما امسال سامسونگ تصمیم گرفت محصولی در خانواده نوت با صفحه نمایش خمیده عرضه نکند و به‌جای آن از Galaxy S6 Edge Plus پرده برداشت. این گوشی، که به‌نوعی برادر بزرگ‌تر گلکسی اس6 اج محسوب می‌شود، فبلت جدید سامسونگ با صفحه نمایش خمیده است. این دو گوشی از تاریخ ۲۱ اوت وارد بازار امریکا می‌شوند و انتظار می‌رود با فاصله اندکی آنها را در بازار خاورمیانه نیز شاهد باشیم. 

با معرفی این چهار محصول سامسونگ از عزم جدی خود برای تصاحب بازار پرچم‌دارهای هوشمند خبر داد؛ محصولاتی که هر یک نقاط قوت متعددی نسبت به رقبا دارند و می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. 

اما انتخاب شما کدام‌یک از این چهار محصول است؟ اگر قصد خرید گوشی هوشمند جدیدی دارید، کدام‌یک از پرچم‌داران امسال سامسونگ در سبد خرید شما جای خواهد گرفت؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

حمید رضا

۱۳۹۵/۱/۱۱
سلام خسته نباشید
یه راهنمایی می خواستم
من می خوام گوشی samsung s6 edg plus بگیرم
الان 2 دل هستم چقدر فرق میکنه با s7 که بخوام حدود 1 میلیون بیشتر بدم واسش ؟
باطری 3000 واسم کافیه چون هر روز میزنم شارژ
حافظه 64 کافیه واسم . چون 32 داشتم و پر نکردم هیچ وقت
ممنون میشم راهنمایی کنید

ناشناس

۱۳۹۴/۶/۲۸
دوست عزیز شما اگه واسه خاص بودن گوشی میخری بهتره آیفن 6 اس بگیری.برای خاص بودن بیشتر میتونی سفارش بدی بدنه آیفن و از طلا بسازن که دست کسی نباشه.
ولی ما هزینه میکنیم که از امکانات تلفنمون استفاده کنیم نه اینکه باهاش کلاس بذاریم

شایان

۱۳۹۴/۶/۵
آخه من واقعا نمی فهمم مردم وقتی حتی هنوز یکبارم نوت 5 و اس 6 پلاس دستشون نگرفتن یا از نزدیک ندیدن چطور می تونن دربارش نظر بدن که علاقه دارن یا ندارن؟!!!!!!!

mohammad

۱۳۹۴/۵/۲۴
به نظر من مدلای اج شیک تر و قشنگ ترن،که تو این دوتا s6 edge بهتره چون صفحه اش به اندازه ست و خوشدست تره

مهمان

۱۳۹۴/۵/۲۴
خب وقتی طرفدار سامسونگ نیستید مجبورید بیاید اینجا نظر بدید...