خانهاخبار
طرفدار فوتبال هستید؟ پیشنهاد ما را از دست ندهید

طرفدار فوتبال هستید؟ پیشنهاد ما را از دست ندهید

فوتبال یکی از پردسودترین و پرطرفدار‌ترین ورزش‌های دنیاست. این محبوبیت باعث شده فوتبال فقط به زمین مسابقه‌اش محدود نباشد و ردی از آن در تمام بخش‌های زندگی افراد وجود داشته باشد. این ورزش را می‌توان یکی از سرگرمی‌های مهم عصر تکنولوژی دانست.
۱۳۹۴/۵/۲۲

فوتبال ورزشی است که می‌تواند میلیون‌ها نفر را پای گیرنده‌ها میخکوب کند. جذابیت و حرفه‌ای بودن این ورزش طرفداران فراوانی دارد. از طرف دیگر بازی کردن از دیرباز در زندگی بشر حضور پررنگ داشته است؛ درواقع یکی از راه‌های بشر برای رفع نیاز به سرگرمی و تفریح همین بازی کردن است. با رشد تکنولوژی بشر نوع جدیدی از بازی‌ها را معرفی کرد: «بازی‌های دیجیتالی».

 

image

 

ورود کنسول‌ها و قدرتمندتر شدن کامپیوتر‌ها و دستگاه‌های قابل حمل برای بازی تحولی عظیم در این صنعت به وجود آورد. محبوبیت فوتبال و رشد روزافزون تکنولوژی دسته‌ای از بازی‌ها را تحت عنوان بازی‌های ورزشی معرفی کرد. امروزه کمتر شخصی در ایران پیدا می‌شود که نسخه‌ای از بازی‌ فوتبال را بازی نکرده‌ باشد و اسمی از فیفا نشنیده باشد. این بازی محصولی از کمپانی هنرهای دیجیتالی (Electronic Arts) است. آنچه این محصول را با دنیای موبایل پیوند می‌دهد ارائه نسخه‌ای از آن برای پلتفرم‌های موبایل است. طبق اخبار منتشرشده از سایت توسعه‌دهندگان فیفا، این بازی روز 31 شهریورماه در فروشگاه‌های اپلیکیشن قرار خواهد گرفت.

 

image

 


EA سعی کرده است نسخه اندروید فیفا تجربه‌ای مشابه بازی در کنسول برای کاربر ایجاد کند. این بازی برای موبایل طراحی شده و برای بازی در صفحه نمایش‌های کوچک بهینه‌سازی شده است. انیمیشن‌های بازی بسیار فوق‌العاده و گرافیک آن بسیار چشم‌نواز است. جوی‌استیک آن به‌راحتی قابل لمس است و با استفاده از حرکت انگشتان می‌توان توپ را پاس داد یا شوت زد.
کاربر می‌تواند این بازی را تک‌نفره انجام دهد، اما قدرت فیفا زمانی برای وی مشخص می‌شود که قابلیت‌های آنلاین آن را مشاهده کند. کاربر با سلیقه خود می‌تواند تیم فوتبالی رویایی درست کند و با آن در تورنمنت‌های آنلاین و از این دست رویدادها شرکت کند.
همان‌طور که گفتیم، این بازی روز 31 شهریورماه در گوگل پلی استور و اپ استور عرضه می‌شود.


منبع: Android Authority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)