خانهاخبار
نسخه جدید One M9 با تراشه مدیاتک در ماه اکتبر عرضه می‌شود

نسخه جدید One M9 با تراشه مدیاتک در ماه اکتبر عرضه می‌شود

فروش اندک گوشی HTC One M9 شرکت اچ‌تی‌سی را به فکر عرضه نسخه بازبینی‌شده این گوشی با تراشه مدیاتک انداخته است. این نسخه احتمالا در ماه اکتبر روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۴/۵/۲۱

آخرین پرچم‌دار HTC، یعنی One M9، نتوانسته فروش قابل توجهی به خود اختصاص دهد و شاید یکی از دلایل این امر را بتوان پردازنده اسنپدراگون 810 کوالکام دانست؛ پردازنده‌ای که به‌علت داغ شدن زیاد انتقادهای فراوانی روانه کوالکام کرده است. حالا شرکت اچ‌تی‌سی به فکر جایگزین کردن این تراشه در پرچم‌دار خود افتاده است. البته نمیتوان گفت که فروش کم گوشی HTC One M9 تنها به‌علت گرم شدن پردازنده کوالکام به‌کاررفته در آن بوده است، زیرا بسیاری از خریداران گوشی‌های همراه در مورد سخت‌افزار، پردازنده، سرعت تراشه و... موجود در گوشی‌ها اطلاعاتی ندارند.

طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد، اچ‌تی‌سی می‌خواهد پرچم‌دار خود را با طراحی دوباره در سه‌ماهه چهارم سال جاری روانه بازار کند؛ پرچم‌داری که قرار است این بار با تراشه مدیاتک و احتمالا در ماه اکتبر به‌صورت جهانی عرضه شود. اگر این شرکت دیگر دغدغه داغ شدن بیش از حد گوشی را با پردازنده مدیاتک نداشته باشد، می‌تواند از تراشه 10 هسته‌ای این تولیدکننده بهره ببرد. به‌هرحال از تراشه‌ای که اچ‌تی‌سی استفاده خواهد کرد هنوز اطلاعات دقیقی به دست نیامده است.

image

 

گوشی‌های One M9+ و One E9+ اکنون گوشی‌های گران‌قیمت این شرکت‌اند، پس احتمالا نسخه جدید One M9 باید قیمتی منطقی‌تر داشته باشد.

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)