خانهاخبار
آشنایی با مراکز خرید تلفن هوشمند و اقلام دیجیتال تهران: بازار‌ چارسو

آشنایی با مراکز خرید تلفن هوشمند و اقلام دیجیتال تهران: بازار‌ چارسو

در این قسمت از سری نوشته‌های آشنایی با مراکز خرید تهران قصد داریم سراغ بازار چارسو برویم و علاوه بر معرفی آن، امکانات، دسترسی‌ها، محصولات، کالاها و دیگر بخش‌های مرتبط با آن را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.
۱۳۹۴/۵/۲۰

در دو قسمت قبلی آشنایی با مراکز خرید تهران سراغ دو پاساژ در شرق و غرب تهران رفتیم: یکی پاساژ پایتخت و دیگری بازار موبایل شرق. حال در این بخش قصد داریم شما را به قلب تهران و جدیدترین مرکز خرید کالاهای برقی و الکترونیکی این کلان‌شهر ببریم. با ما همراه باشید.

وسعت 15 هزار متری، معماری اکسپرسیونیستی به شکل سه بخش نامنظم و ترکیب شیشه‌های آینه‌ای در کنار رنگ سفید، همراه با ابعادی بسیار بزرگ باعث می‌شود بازار چارسو اولین مکانی باشد که در محدوده پل حافظ توجه شما را به خود جلب می‌کند.
اولین چیزی که توجهتان را هنگام ورود به این پاساژ به خودش جلب می‌کند 3 عدد گوشی تلفن قدیمی زردرنگ بالای در اصلی است که به‌طور ویژه‌ای خودنمایی می‌کنند. بلافاصله پس از وارد شدن متوجه وسعت بالا و تنوع فروشگاه‌ها می‌شوید، حتی در همان طبقه همکف. این پاساژ از هفت طبقه تجاری، با احتساب زیرزمین، برای 330 فروشگاه عرضه محصول به همراه 2500 متر انبار تجاری برای فروشندگان و در نهایت هفت طبقه پارکینگ طبقاتی عمومی با فضای پارک 1000 اتوموبیل تشکیل شده است؛ پارکینگی که بازدیدکنندگان را از سردرگمی یافتن مکان پارک مناسب در یکی از شلوغ‌ترین مراکز تجاری تهران نجات می‌دهد.

اگر قصد دارید یک روز کامل برای خرید، تفریح و گذر زمان در کنار خانواده باشید، بی‌شک این بازار یکی از بهترین گزینه‌های شماست. در این پاساژ، علاوه بر فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات، برای بازدیدکنندگان یک طبقه ویژه غداخوری‌های متنوع (Food Court) و همچنین 5 سالن سینما با ظرفیت 900 نفر نیز در نظر گرفته شده است.

 

image



در بازار چارسو، علاوه بر تلفن همراه، برای فروش لوازم خانگی و کنسول‌های بازی نیز فروشگاه‌هایی وجود دارد. درواقع باید چارسو را پاساژی دانست که برند‌های قدرتمند و اسم‌ورسم‌دار از جمله سامسونگ، ال‌جی و... در کنار برندهای نوپا در حال ارائه محصولات و رقابت‌اند. اکثر لوازمی که در این پاساژ به فروش می‌رسد، چه لوازم خانگی و چه تلفن همراه یا حتی بعضی از کنسول‌های بازی و گجت‌ها، برای مشاهده عموم در حالت آماده‌به‌کار قرار دارند. البته شایان ذکر است که مانند برخی پاساژ‌ها در این بازار هم طبقات فوقانی بیشتر برای عرضه محصولات به‌شکل عمده است. برای جابه‌جایی بین طبقات، علاوه بر 16 پله‌برقی که در نقاط مختلف قرار دارند، 8 آسانسور با ظرفیت 8 الی 15 نفر تعبیه شده است. البته برای فروشندگان و جابه‌جایی بارهای آنها بین انبار تجاری، پارکینگ و فروشگاه نیز 2 آسانسور حمل بار با ظرفیت 3 تن در نظر گرفته شده است.

بازار چار‌سو در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و خیابان حافظ قرار دارد و از هر دو این خیابان‌ها در ورودی دارد. برای دسترسی به این بازار از ایستگاه‌های متروی سعدی و حسن‌آباد می‌توانید استفاده کنید و همچنین از اتوبوس‌های شهری که در مسیر میدان بهارستان و میدان جمهوری یا خیابان حافظ تا میدان راه‌آهن در رفت‌وآمدند.

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad

۱۳۹۴/۵/۲۰
Ba arze salam khedmate staff mohtarame site GSM,,,ye soal daram.mamnun misham rahnamii konid,,,Gushie galaxy s6 asl kodume?asl bayad rush neveshte shode bashe vietnam,ya made by samsung?kheili mamnun