خانهاخبار
ویدیوی دوبله جی‌اس‌ام: مقایسه سرعت پرچمداران سامسونگ، اچ‌تی‌سی و اپل

ویدیوی دوبله جی‌اس‌ام: مقایسه سرعت پرچمداران سامسونگ، اچ‌تی‌سی و اپل

پرچم‌داران سامسونگ و اچ‌تی‌سی، یعنی S6 و One M9، در حال حاضر از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند. اما پرچم‌دار سال گذشته اپل یعنی آیفون 6 نیز همچنان فروش خوبی دارد. در ویدئوی دوبله این مطلب مقایسه‌ای از سرعت کار با این سه گوشی را می‌بینیم.
۱۳۹۴/۵/۱۹

کمتر از یک ماه دیگر تا معرفی آیفون‌های جدید اپل باقی مانده، اما پرچم‌دار سال گذشته این شرکت هنوز هم یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار به حساب می‌آید. در کنار آیفون 6، پرچم‌داران امسال کمپانی‌های رقیب اپل نیز، یعنی سامسونگ و اچ‌تی‌سی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. آیفون 6، گلکسی S6 و One M9 هر سه از هر نظر جذابیت‌های فراوان دارند و کاربر را هنگام انتخاب دچار سردرگمی می‌کنند. درباره ظاهر دستگاه همه‌چیز در نهایت به سلیقه کاربر وابسته است، اما از نظر عملکرد کدام‌یک می‌تواند برتری‌اش را اثبات کند؟

 

 

image

 

مسلما برای کاربرانی که کمی حرفه‌ای‌تر محسوب می‌شوند و با وسواس بیشتری تلفن هوشمند خود را انتخاب می‌کنند سرعت رابط کاربری یکی از اصلی‌ترین معیارهای انتخاب گوشی به شمار می‌رود. بسیاری حتی ترجیح می‌دهند سال‌به‌سال گوشی همراهشان را با مدل جدیدتر عوض کنند تا مبادا پیشرفت‌های حاصل‌شده در نرم‌افزار باعث عقب ماندن سخت‌افزار گوشی آنها شود. در ویدئوی دوبله‌ای که برای این مطلب انتخاب شده هر سه گوشی مذکور از نظر عملکرد و سرعت کار به‌خوبی با یکدیگر مقایسه می‌شوند و در نهایت سریع‌ترین گوشی انتخاب می‌شود.

نتیجه این مقایسه شاید برایتان شگفت‌انگیز باشد! بهتر است بیش از این توضیح ندهیم و به تماشای ویدئو بپردازیم.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

ناصر

۱۳۹۴/۵/۲۱
حالاکه سامی گاف داده شدتست مضحک به رسم دیرین محصولات سامی بعد یکسال سوم که هیچی شاید دهم بشه نوبت کندیاش برسه

مهمان

۱۳۹۴/۵/۲۱
جنازه htc هم باز از سامسونگ بهتره ..... کلا اصلا نباید سامسونگ رو تو این مقایسه میذاشت ... قابل مقایسه با اون دو تا نیست اصلا ....

حسام

۱۳۹۴/۵/۲۱
اصن اس6 از همه بهتره .خوب شد؟راضی شدی؟

مهمان

۱۳۹۴/۵/۲۰
دور اول که اس6 پیشتاز بود.
به دور دوم باز کردن برنامه ها دقت کنید.
می بینید که اس6 برنامه ها رو از اول باز می کنه اما اچ تی سی ادامه ی برنامه ها رو میاره.
خیلی عجیبه. قطعا یه کاری کردن.

Really

۱۳۹۴/۵/۲۰
دوستان اگه از این ویدیو مضحکتر و بی فایده تر یافتید لطفا ما رو هم بی نصیب نذارید :|