خانهاخبار
مایکروسافت مترجم خود را به اندروید و iOS آورد

مایکروسافت مترجم خود را به اندروید و iOS آورد

پس از اپلیکیشن‌های مختلفی که مایکروسافت به اندروید و iOS اضافه کرده، حالا نوبت به مترجم این شرکت رسیده تا به جمع اپلیکیشن‌های اندروید و iOS بپیوندد.
۱۳۹۴/۵/۱۸

مایکروسافت، که به‌تازگی بسیاری از اپلیکیشن‌های خود را برای اندروید و iOS منتشر کرده، حالا سراغ برنامه مترجمش رفته و نسخه اندروید و iOS این مترجم را نیز عرضه کرده است.

این اپلیکیشن Microsoft Translator نام دارد و بسیار ساده است: عبارت موردنظرتان را تایپ می‌کنید یا آن را با فرمان صوتی بیان می‌کنید و زبانی را انتخاب می‌کنید که می‌خواهید عبارت موردنظرتان به آن ترجمه شود. شما می‌توانید نتیجه به‌دست‌آمده را به صفحه اصلی‌تان بچسبانید یا فهرستی از عباراتی را که اغلب جستجو می‌کنید برای مراجعات بعدی ذخیره کنید. این ویژگی خصوصا در تعطیلات یا سفر، که به بعضی عبارات خاص نیاز دارید، به کارتان می‌آید.

علاوه بر اپلیکیشن اصلی برای اندروید و iOS، مترجم مایکروسافت برای دیوایس‌های پوشیدنی اندروید و همچنین ساعت اپل نیز عرضه شده است. بدین ترتیب این مترجم در حال حرکت و همیشه به‌راحتی در دسترس کاربران خواهد بود. عبارات ترجمه‌شده با این اپلیکیشن بین دیوایس‌های مختلف شما نیز همگام می‌شود.

 

image

 

مترجم مایکروسافت از 50 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین با این اپلیکیشن نگران سفر به کشورهای مختلف جهان نخواهید بود. مایکروسافت همچنین وعده داده که زبان‌های دیگر را نیز به‌زودی به این اپلیکیشن اضافه خواهد کرد.

دانلود برای iOS

دانلود برای اندروید

دانلود برای ویندوزفون

 

 

منبع: technobuffalo

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۵/۱۸
خدا رو شکر واز تو این اندروید ای او اس بی خاصیتمون شاید یه کار درست تونستیم انجام بدیم

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۵/۱۸
این بهتره یا مترجم گوگل؟فقط انگلیسی و فارسی