خانهاخبار
گذرنامه شاه‌توت سیاه، نقره‌ای شد

گذرنامه شاه‌توت سیاه، نقره‌ای شد

بلک‌بری جزو معدود کمپانی‌های صنعت موبایل است که علاقه‌‌ای به تولید محصولات عامه‌پسند ندارد. این کمپانی محصولاتی خاص برای کاربران خاص ارائه می‌دهد.
۱۳۹۴/۵/۱۴

بلک‌بری نسخه جدیدی از گوشی پاسپورت معرفی و عرضه کرده است. این گوشی، برخلاف پاسپورت قبلی که رنگ مشکی داشت، با رنگ نقره‌ای تولید می‌شود و نامش BlackBerry Passport Silver Edition است.
در کنار رنگ نقره‌ای، فریم پاسپورت جدید برای زیبایی بیشتر از استیل ضدزنگ ساخته شده است، اما از لحاظ سخت‌افزاری دو پاسپورت تفاوتی با یکدیگر ندارند.

 

image


مشخصات سخت‌افزاری پاسپورت نقره‌ای مانند پاسپورت مشکی است. صفحه نمایش BlackBerry Passport Silver Edition مربعی و 4.5 اینچی با رزولوشن 1440×1440 است. تراشه اسنپدراگون 801 و پردازنده 2.26 گیگاهرتزی Krait چهارهسته‌ای و رم 3 گیگابایتی وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارند. حافظه داخلی این محصول 32 گیگابایتی است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است و دوربین دوم آن 2 مگاپیکسلی است. باتری این محصول 3450 میلی‌آمپری و سیستم عاملش نیز BlackBerry OS 10.3.2 است.

 

image

 


در حال حاضر این محصول با قیمت 549 دلار در امریکا عرضه می‌شود و طی هفته‌های آتی در کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و هلند نیز ارائه خواهد شد.

 

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

جی اس ام

۱۳۹۴/۵/۱۷
سلام دوست عزیز، اشاره به رنگ بندی و مشخصات پاسپورت در این خبر جایی نداشته متاسفانه، چون خبر در مورد پاسپورت جدید بوده است. این که در فروشگاه بلک بری در با لوازم جانبی ارائه می شود درست است اما اشاره به این موضوع سودی برای کاربران ایرانی در پی نخواهد داشت و این مدل در فروشگاه بلک بری و آمازون در دسترس است البته در حال حاضر سایت بلک بری با مشکل مواجه شده و پیش بینی می شود سریعا مشکل به وجود آمده بر طرف شود. اپراتورهای دیگری هم می توان به این لیست اضافه کرد و در آخر ممنون از دقت شما و نظراتت سازندتون باتشکر

a

۱۳۹۴/۵/۱۶
Behtarin gooshiharo mizane. Badbakhti ineke dare khaz mishe kamkam

مصطفی

۱۳۹۴/۵/۱۵
کسی که بلکبری داره میدونه بلکبری چه گوشی خاصی هستش

RBMSCPSAJ

۱۳۹۴/۵/۱۵
البته اون بخش black خیلی ربطی به مشکی نداره. منظور اون قرمز تند هست. و کلا من که خیلی از بلک بری خوشم نمیاد. یکم شبی کارتونشه. سیستم عاملش شاید خوب باشه ولی موبایله جبرانش میکنه مثل اپل که سخت افزارش نرم افزارش و حیف میکنه.

ناشناس

۱۳۹۴/۵/۱۵
در کیفیت مواد محصولات بلک بری برا اونایی که نمی دونن شک نکنید قیمتش هم نسبت به بقیه فرقی نداره passport حدود یک ونیم است و z30 حدود هشتصد و بیست هزار تومان اما آخر عاقبت بلک بری معلوم نیست چون یکی می گه مایکروسافت می خواد بخرتش یکی می گه می خواد گوشی اندرویدی بده یکی می گه ور شکست شده یک وقت پولتون رو هدر می دید و حیف اندروید نیست وگرنه خیلی زیبا هست