خانهاخبار
گلکسی اس6 و اس6 اج ارزان شد

گلکسی اس6 و اس6 اج ارزان شد

شرکت سامسونگ در آستانه معرفی گلکسی نوت 5، قیمت گلکسی اس6 و اس6 خود را به میزان 100 دلار ارزان کرد. این کاهش قیمت در حال حاضر تنها در کشور هلند انجام شده است، اما به‌زودی شاهد گسترش آن به سایر بازارها نیز خواهیم بود.
۱۳۹۴/۵/۱۲

اگر در فکر خرید پرچم‌داران 2015 سامسونگ، یعنی گلکسی اس6 یا گلکسی اس6 اج، هستید، اما به‌دلیل بالا بودن قیمت فعلا دست نگه داشته‌اید، خبر خوشی برایتان داریم! سامسونگ قیمت گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج را به میزان 100 دلار کاهش داده است. با این کاهش قیمت، گلکسی اس6 (32 گیگابایتی) از 700 دلار به 600 دلار و گلکسی اس6 اج (32 گیگابایتی) از 800 دلار به 700 دلار رسیده که قیمت بسیار خوبی برای این محصولات است.

سامسونگ در سال جاری با معرفی گلکسی اس6 و اس6 اج توانست نقدهای خوبی به دست آورد و کاربران را دوباره جذب گوشی‌های هوشمند خود کند؛ اما فروش این پرچم‌داران، آن‌طور که باید، مطابق انتظار شرکت کره‌ای پیش نرفت. حالا با پایین آمدن قابل توجه قیمت این دو گوشی ارزشمند، شاید خریداران توجه بیشتری به آنها نشان دهند.

 

image

 

در حال حاضر این کاهش قیمت تنها در فروشگاه آنلاین سامسونگ و سایر فروشگاه‌های اینترنتی کشور هلند اعمال شده است، اما به احتمال زیاد به‌زودی شاهد پایین آمدن قیمت این گوشی‌ها در سایر کشورهای جهان از جمله ایران نیز خواهیم بود.

شرکت سامسونگ در نظر دارد در تاریخ 22 مرداد از دو گوشی جدید گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس خود، که هر دو نمایشگر 5.7 اینچی با کیفیت QHD دارند، رونمایی کند. باید دید که با آمدن این دو فبلت جدید، گلکسی اس6 و اس6 اج ممکن است همچنان جزو گزینه‌های خرید کاربران باقی بمانند یا خیر.

منبع: SamMobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۸/۱۷
با این سیاستی که سامسونگ داره !!اگر دوست دارید گوشیتون 3-4 ماه نشده قیمتش نصف پولی که دادین بشه و مدلشم بیاد پایین سامسونگ بخرید.اگرهم میخواهید تا یکسال خیلی ضرر نکنیدو گوشی به روزی داشته باشید اپل بخرید دوستان

ali

۱۳۹۴/۷/۳۰
بابت این گوشی هیچ هزینه ی الکی پرداخت نمیکنید.وقتی که این گوشی رو دستتون بگیرید میدونید واقعا ارزش یک میلیون و هشتصد هزار تومن رو داره

morteza

۱۳۹۴/۵/۱۷
اس6 با گلکسی اس 6 چه فرقی دارد کد ام بهتره

arei

۱۳۹۴/۵/۱۳
جی اس ام سلام چرا شرکت سامسونگ که میگه قرار گلکسی نوت5 و گلکسی اس6اج پلاس قراره بیاد بازار ایران چرا گسکسی اس6 واجشو در حد900 ریال نمیکونه بگو خدا خیریت بده این دوتا گوشی رو بیار پایین که مردم بتونن پولشو داشته باشن که بخرن نه که هزینه علکی پرداخت کونیم بابت این دوتا گوشی من خودمم گلکسی ای5 دارم825 تومن موقعه ی که به بازار ایران صادر شد خریدم الان چی شد هیچی بااین حالا تحریم ها برداشته شدند اما هیچ فایده ی نداره با تشکر از شما جی اس ام!!!!!!!!!!!!!!!

mh6586

۱۳۹۴/۵/۱۳
بازم گرونه