خانهاخبار
نسخه وب واتس‌اپ به مرورگر تازه‌نفس مایکروسافت می‌آید

نسخه وب واتس‌اپ به مرورگر تازه‌نفس مایکروسافت می‌آید

مرورگر جدید مایکروسافت، که خبرهای خوبی در مورد عملکردش شنیده می‌شود، قرار است به‌زودی افزونه وب واتس‌اپ را نیز اضافه کند.
۱۳۹۴/۵/۱۲

پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ چندی پیش به فکر اضافه کردن نسخه تحت وب خود افتاد و کم‌کم آن را برای کاربران گوشی‌های اندرویدی، آیفون و پس از آن نیز ویندوزفون اضافه کرد. حالا قرار است این اپلیکیشن رسما به مرورگر سریع و جدید مایکروسافت اضافه شود؛ مرورگری به نام Edge که با ویندوز 10 رسما کار خودش را آغاز کرده.

افزونه وب واتس‌اپ، که از طریق آن می‌توان پیام‌ها را مستقیما از روی مرورگر ارسال و دریافت کرد، در حال حاضر تنها روی مرورگرهای کروم، فایرفاکس، اپرا و سافاری (برای مک) به‌طور رسمی فعال است، اما تاکنون پشتیبانی رسمی برای مرورگر اینترنت اکسپلورر یا مایکروسافت Edge ایجاد نشده. حالا به نظر می‌رسد که به‌زودی واتس‌اپ وب را در مرورگر Edge مایکروسافت هم خواهیم دید، زیرا مدیر برنامه مایکروسافت اعلام کرده که این شرکت در حال مذاکره برای اضافه کردن واتس‌اپ وب به Edge است.

 

image

 

هنوز هیچ برنامه زمانی‌ای برای اضافه شدن این ویژگی به مرورگر Edge اعلام نشده، اما مطمئنا به‌زودی شاهد اضافه شدن واتس‌اپ وب به مرورگر سریع و جدید مایکروسافت، که طرفداران زیادی هم پیدا کرده، خواهیم بود.

منبع: WindowsCentral

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)