خانهاخبار
شیائومی بازار تابستان را داغ‌تر می‌کند

شیائومی بازار تابستان را داغ‌تر می‌کند

مرداد گرم‌ترین ماه سال است، اما، این‌طور که از اخبار برمی‌آید، بازار دستگاه‌های هوشمند داغ‌تر از هوای گرم مردادماه خواهد بود!
۱۳۹۴/۵/۱۲

به احتمال زیاد روز 25 مردادماه شاهد معرفی Redmi Note 2 توسط شیائومی خواهیم بود. مدیر بازرگانی شیائومی در حساب ویبو خود نوشته است: «پکن به‌زودی می‌تواند شاهد حضور این دستگاه باشد.» در دنباله این پست نیز وانگ ینگ، مدیر IHS (منبعی برای اطلاعات بحرانی)، افزوده است: «شاهد اولین نشانه‌ها از Redmi Note 2 هستیم.»

 

image

 


شیائومی هنوز رسما اظهاراتی مبنی بر معرفی Redmi Note 2 منتشر نکرده است، اما به نظر می‌آید پنجمین تولیدکننده دستگاه‌های هوشمند روی کره زمین قصد دارد در 25 مردادماه کنفرانسی در پکن برپا کند. روز 25 مردادماه هرسال شیائومی کنفرانس مطبوعاتی برپا می‌کند و تخفیفات مخصوصی برای دستگاه‌ها و لوازم جانبی‌اش ارائه می‌دهد. اگر این اخبار صحت داشته باشد، در کنار رونمایی از نسخه جدید رابط کاربری شیائومی، که MIUI 7 نام دارد، باید شاهد معرفی Redmi Note 2 نیز باشیم.

 

image

 


ماه گذشته Redmi Note 2 از آژانس اطلاعات و ارتباط چین (TENNA) مجوز کیفیت دریافت کرد و مشخصات این دستگاه نیز لو رفت. این دستگاه صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080×1920 دارد و تراکم پیکسلی آن 401 پیکسل در هر اینچ است. تراشه اسنپدراگون 615 و پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت پردازش 2 گیگاهرتز در کنار رم 2 گیگابایتی وظیفه پردازش اطلاعات Redmi Note 2 را بر عهده دارند. البته این نکته را باید در نظر داشت که Redmi Note 2 به احتمال زیاد در دو مدل معرفی می‌شود و مدل دوم از تراشه مدیاتک MT6795 استفاده می‌کند. حافظه داخلی Redmi Note 2 برابر 16 گیگابایت خواهد بود. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی و دوربین دومش 5 مگاپیکسلی است. باتری این تلفن هوشمند 3020 میلی‌آمپری خواهد بود که نوید ساعت‌ها استفاده بدون نیاز به شارژ شدن را می‌دهد. سیستم عامل این دستگاه نیز اندروید 5.0 در کنار رابط کاربری MIUI شیائومی خواهد بود.
باید تا معرفی رسمی Redmi Note 2 توسط شیائومی صبر کرد و دید آیا مشخصات لورفته این محصول با مشخصات رسمی مطابقت دارد یا خیر.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)