خانهاخبار
نسل جدید Moto G معرفی شد

نسل جدید Moto G معرفی شد

بالاخره بعد از مدت‌ها شایعه‌سازی و لو رفتن‌ اطلاعات مختلف از موتو جی جدید، این گوشی یا همان موتو جی ۲۰۱۵ ساعاتی پیش معرفی شد. تقریبا می‌توانیم بگوییم با همان گوشی‌ای روبروییم که پیش‌تر شایعاتی درباره‌اش خوانده بودیم، با این تفاوت که برخی موارد تغییر کرده‌اند. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۴/۵/۶
image

 

سرانجام موتورولا از نسل جدید موتو جی، که شایعات زیادی درباره‌اش شنیده بودیم (+ و +)، طی مراسمی در شهر دهلی نو پرده برداشت. براساس گزارش Android Central از این مراسم در هندوستان، نسل جدید موتو جی همچنان نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی را از نسل قبلی‌اش حفظ کرده، اما پردازنده اصلی گوشی به‌روزرسانی شده و اسنپدراگون ۴۱۰ با فرکانس پردازشی ۱.۴ گیگاهرتز است.

در مقایسه با نسل قبلی، دوربین اصلی این گوشی از ۸ مگاپیکسل به ۱۳ مگاپیکسل ارتقا یافته است. همچنین دوربین دستگاه به فلش دو رنگ مجهز شده و دوربین جلو آن هم سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد. این محصول جدید در دو نسخه ارائه شده است. یکی از این نسخه‌ها حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارد. نسخه دیگر موتو جی جدید، مانند نسل گذشته این گوشی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و حافظه رم 1 گیگابایتی دارد. این گوشی با اندروید ۵.۱ عرضه می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر هم در شایعات داشتیم، موتو جی جدید گواهی IPx7 دارد که مربوط است به ضدآب بودن گوشی و می‌تواند در عمق یک متری آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. هر دو نسخه موتو جی جدید با پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G/LTE و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD عرضه می‌شود.

هنوز از قیمت جهانی این تلفن هوشمند خبری در دسترس نیست، اما این گوشی در هند با قیمت ۱۸۷ دلار برای نسخه ۸ گیگابایتی و قیمت ۲۰۳ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود؛ البته به همین گوشی قانع نشوید، چراکه به‌زودی نسل جدید موتو ایکس هم معرفی خواهد شد!

منبع: TheVerge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)